kahjude-kontroll

Teie kahjustatud veebisaidi kahjude kontroll ja selle minimaliseerimine?

Teie kahjustatud veebisaidi kahjude kontroll ja selle minimaliseerimine?

See on arvatavasti ühel või teisel hetkel juhtunud meie kõigiga ja juhtub sagedamini kui me seda tegelikult sooviksime. Kui te olete palganud arendaja kõrgeimate eesmärkidega veebisaidi loomiseks, võite te vastu saada midagi teile täiesti vastuvõetamatut ja mida te polnud iialgi endale ettekujutanud.

Või oli seal hoopsis midagi teid ärritavat, millest te võisite mööda vaadata. Võibolla ei kontrollinud te nii põhjalikult kui oleks vaja olnud palgatud arendajat või disaini ettevõtet. Või suutsid nad teid hoopis veenda, et viivitused on täiesti loomulikuks osaks kogu protsessis. Lisaks võisid nad teile lubada, et isegi kui iga saadetud toode on erinev, kui te seda ette algselt kujutasite, siis lõpptulemus jõuab ikka teieni visuaalselt perfektses vormis.

Olenemata põhjusest ei ole teie veebisait sellega rahul või ei võta seda omaks. Mida järgmiseks?

Kahjude Kontroll ja Selle Strateegiad

Kui loomulikuks vastuseks on, et kustuta oma veebisait ja alusta täiesti uuesti nullist, siis enamikel ettevõtetel ei ole lihtsalt vajaliku suurusega eelarvet täitsa uue ümberdisaini jaoks. Sellistes olukordades ongi aeg rääkida millestki sellisest nagu kahjude kontroll.

Otsustage Uue Arendaja või Veebidisaini Ettevõtte Kasuks

Olge ausad – kas te jagate siinkohal süüd rahulolematute toodete ja ootuste koha pealt. Kas teie eesmärkidest on selgelt aru saadud? On nad proovinud teile luua märksa mõistlikeimaid ootuseid?

Kui teie disaini ettevõte või arendaja kannatab kehva protsessi käes, võib teil olla käes aeg uue partneri leidmiseks, kuid see võib olla kindlasti aeganõudvam kui töötamine koos inimesega, kes on juba teie veebikujunduse protsessist osa võtnud ja kui te ei teeks oma osa ettevõtte suhetes, oleks lihtsam anda neile uus võimalus.

Vaadake Üle Oma Tööulatus või Tehnilised Nõudmised

Võibolla teie veebidisaini eest vastutav ettevõtte lubas teile liiga palju või nende poolt edastatu ei vastanud teie ootustele. Või polnud teie ootused piisavalt hästi selgeks tehtud. Mõlemal juhul pöörduge tagasi selle olulise kavandi juurde ja vaadake, millises punktis nad oma töös kõrvale kaldusid. Viige läbi arutelu oma veebidisainiettevõttega ja töötage välja uus plaan uue projekti loomiseks selgemate eesmärkide ja tulemusetega. Kasutage makettide jaoks struktureeritud raamistikke ja veenduge, et projektijuht või arendaja selgitab teile enne jätkamist kõik otsused ja aspektid.

Isegi kui teie veebisait on täielikult kahjustatud, on seal arvatavasti siiski mõned töötavad elemendid. Te ei pea oma veebisaiti internetist eemaldama ainult seetõttu, et kujunduse paigutus ei ole teie jaoks sobiv või navigeerimiseks mõeldud elemendid ei ole töökorras. Viige läbi täieulatuslik audit, et näha, kus teie disainiettevõte või arendaja tegi midagi valesti. Võibolla oli tegu mõne koodireaga? Ühilduvus teiste platvormidega, näiteks teie CRM-iga? Seejärel vaadake, võibolla on teil võimalik midagi sealt teie saidiga kohandada.

Tehke Testimine Vältimatuks Protsessi Osaks

See on üks asi, kui katastroof on seotud pealiskaudsete probleemidega, näiteks disaini esteetika või puuduvate CTA-dega, kuid mis juhtub, kui funktsionaalsus on täiesti arusaamatu. Kui teie arendaja liikus kiiruga edasi ja jättis kahe silma vahele mõne osa testimise kogu elutsüklis, on aeg sellega alustada. Paluge veebidisaini pakkuval ettevõttel või arendajal testida kõiki aspekte, et leida konfiguratsiooni tõrkeid ja hõlbustusprobleeme. On täiesti tavaline, et veebikujundusettevõtted teevad sisemised testid ja annavad enne veebisaidi avaldamist veebisaidi üle kasutajale testimiseks. Kahjuks puudub enamikul veebidisainiagentuuridel sisemine kvaliteeditagamise testimisprotsess või töötajad, kes on pühendunud testimisele, seega veenduge, et küsiksite, milline see protsess välja näeb.

Avaldage Oma Sait, Kuid Olge Valmis Selle Kohandamiseks

Kui teil on ajaga kitsas käes, peate te selle võibolla avaldama enne selle täielikult valmimist. Sellega on kõik korras, kuni te peate meeles, et teie veebisait ei ole toode vaid teenus. Pärast selle ellu viimist on teil aega seda kohandada ja teha seal kasutajatele sobivaid muudatusi. On täiesti normaalne, et teil tuleb seal enne avaldamist teatud olulisi muudatusi teha.

On kõigi huvides, et kõik hakkaks toimima juba esimesel korral, aga pidage meeles, et seal on olemas palju erinevaid ettevõtteid kes spetsialiseeruvad veebisaitide hooldusele ja majutamisele. Kaaluda võite te ka hiljem selliste asjade turule toomist nagu on A/B testimine, Google Analyticsi jälgimine jne. Need eksperdid aitavad teil ületada need katsumused, mis tahes katastroofiga on tegu.

Tags: No tags

2 kommentaari

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *