ab-test-testing

Google Adwords ja A/B Split Testid.

“Kas Google Adwords A/B Split Testing annab tõesti resultatiivseid tulemusi?”
“Esimese asjana võin ma julgelt väita, et Google Adwordsi reklaamid ja nende vahelised A/B Split Testid annavad väga resultatiivseid tulemusi. Kui läbi orgaaniliste tegevuste läbi positiivsete tulemuste saavutamine võtab kuid, siis Google Adwordsi reklaamide ja A/B split testide abiga jõuavad oodatud tulemused teieni päevade või isegi tundidega.

Google Adwordsi A/B Split Testid, e. “split testing”, on lahti seletatuna Google Adwordsi reklaamide omavaheline võrdlus”.

A/B Split Testi(A/B Split Testing) protsess näeb välja järgmine:

1. Esimese sammuna tehakse Google Adwordsis ühele veebilehele kolm erinevat reklaami.

2. Teise sammuna tehakse kõigile kolmele reklaamile erinev “ad copy”(title”, “meta description”) jne.

3. Järgmiseks määratakse igale reklaamile erinev sihtgrupp. See tähendab siis seda, et igale reklaamile määratakse ära erinevate sihtgruppide erinevad keeleoskused, vanused, erialad, elukohad jne.

4. Järgmise kuu jooksul on näha milline reklaamidest töötab kõige paremini. See otsus võetakse vastu näitajate põhjal nagu on:

  • Ctr %
  • Bounce rate %
  • Clicks
  • Impressions
  • Conversions

Pärast seda jäetakse alles ainult üks, kõigist kolmest kõige paremaid tulemusi andev reklaam ja ülejäänud kaks lihtsalt kustutatakse.

5. Lõpuks asendatakse kaks kustutatud reklaami kahe uue reklaamiga, millele on määratud erinev sihtgrupp ja “ad copy” (“title”, “meta description”). Selle tulemusena on võimalik luua uus reklaamide vaheline võrdlus(milline kolmest reklaamist annab kõige paremaid tulemusi).

Seda protsessi korratakse iga kuiselt või isegi iga nädalaselt.
Sellel moel teen Google Adwordsi A/B Split Testi mina ja sellel moel peaksid seda tegema ka sina.“

Tags: No tags

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *