PPC Reklaam

Oleme hästi kursis kõigega, mis on seondub märksõnaga “PPC reklaam”, ning selle tõttu jõuavad ka meie kliendid parimate äritulemusteni. Meie PPC ekperdid annavad hoo sisse teie edule, suurendavad teie tulusid, ning aitavad tõsta teie ettevõtte liiklust märkatava kiirusega.

Meie "PAY-PER-CLICK" (PPC) Ehk Maksa-Kliki Haldusteenused

See tähendab maksa-kliki(PPC) kampaaniate haldust ja nullist ülesehitust. Me pakume kohandatud PPC kampaaniaid ja sihtimisstrateegiaid. Suurendage oma veebilehe liiklust, konversioone ja tulusid, kulutamata palju aega ja vaeva. Meie PPC protsess hõlmab märksõnade ja konkurentide analüüsi, pakkumiste strateegiat, turunduse taaskehtestamist(seda ainult vajadusel), disaini loomist ja sisuteksti kirjutamist, paigutusstrateegiat, konversioonide jälgimist ja igapäevaseid uuendusi.

PPC reklaam ja Google Adwords on väga kasulikud viisid suure liiklussageduse saamiseks lühikese aja jooksul teie ettevõtte veebisaidile. Kui kõik orgaanilised SEO tegevused võtavad tulemusteni jõudmiseks kuid, siis PPC teenused toovad tulemused teieni paari päeva või isegi paari tunniga. Üks parimatest PPC kampaania osadest on minimaalse eelarve puudumine nii Bingi reklaamides ja ka Google AdWordsis. See annab teile paindlikuse teie eelarve valimiseks teie enda tingimustel. PPC kampaaniaga pead sa maksma vaid näitamise eest.

noun_Profit_492260

MÄRKSÕNA ANALÜÜS

Teeme põhjaliku märksõna uuringu ja viime läbi analüüsi teie reklaamikampaaniate jaoks.

noun_Profit_492260

SIHTRÜHMA SIHTIMINE

Loome ülevaate teie tööstusest, kindlustamaks, et me sihime õiget sihtrühma, ning teieni jõuaks õiged inimesed.

ad-copy-writing

REKLAAMI KOOPIA LOOMINE

Tegeleme reklaamikoopiate loomise ja testimisega, et teie ettevõte saavutaks parimad äritulemused.

MIKS TE VAJATE OMA ETTEVÕTTE JAOKS PPC REKLAAMI

Pay-per-click(PPC) ehk “maksa-kliki” reklaam on üks tõhusaimaid meetodeid oma brändi või sõnum õige sihtrühmani toimetamiseks. PPC reklaamis ei pea te sihtrühma ise otsima – sihtrühm leiab teid ise. Kas teie eesmärgiks on uute sihtrühmadeni jõudmine, või konversioonimäärade suurendamine, võib PPC reklaam pakkuda teile soovitud tulemusi.

Korrektselt tehtud PPC reklaam võib suurendada teie tulusid nii kulu-efektiivselt ja kiirelt kui vähegi võimalik. Veel üheks nüansiks on see, et teie PPC reklaamid ilmuvad ainult asjakohaste otsingumootorite otsingutulemuste kõrval. Lisaks sellele pead sa maksma korraga ainult ühe kliki eest – mitte reklaami ilmumise eest otsingutulemuste lehel. Peale tulude ja kulude tasakaalu, on teil võimalik sealt teenida märkimisväärseid summasid väga lühikese ajaga. Liikluse suurenemist, on teil võimalik kogeda oma PPC kampaaniates juba esimesel nädalal. See on ka põhjus, miks tasub vaadata just PPC reklaamide poole, kui te olete huvitatud oma ettevõtte kiirest kasvust.

Õige Sihtrühmani Jõudmine Läbi Google Adwords-i Reklaamide

Kui sa oled ettevõtte omanik, tahad sa reklaamida oma tooteid ja teenuseid välja inimestele, kes neid enim vajavad. Aga kuidas määratleda kes on teie sihtrühmaks ja veelgi olulisem, kuidas nendeni jõuda.

See võib tunduda ilmne, aga et jõuda teie sihtrühmani, peate te nad esmalt ära tuvastama. See võib olla üllatav kui vähe ettevõtted tegelikult teavad oma hetkelistest klientidest, ja kelleni nad peaksid jõudma enda reklaamimisega. Turu-uuring sisaldab teabe kogumist, analüüsimist ja tõlgendamist turu kohta, ning toote või teenuse müügiks pakkumist turul.

Mainekas turundusettevõte mõistab andmete keerukust. See aitab teil täpselt kindlaks teha, kes on teie praegused ja potensiaalsed kliendid, kasutades demograafilist teavet, nagu vanusevahemik, sugu, ja leibkonna sissetulek.

Ettevõtted raiskavad tihti väärtuslikku reklaampinda ja raha, rääkides mis on oluline ja kasulik neile mitte nende klientidele. Tõhus reklaam algab siiski ja eelkõige kuulajaskonnast. Kas teie sihtrühm koosneb peakokkadest, arstidest või kontoritöötajatest, teie reklaam peab rääkima just nende vajadustest. Teie kliendid tahavad eelkõige teada, mida te saate nende heaks teha, ning kuidas te saate muuta nende elu paremaks ja lihtsamaks.

Turundamissõnumit ei tohiks kunagi edastada “üleolevalt” või keskenduda ettevõtte ülistusele. See peaks selle asemel “rääkima” lugejaga, kuulajaga või vaatajaga isiklikul tasandil, kasutades suhtlevat tooni. Teie potensiaalne sihtrühm peab tundma, et te mõistate nende vajadusi ja kavatsete neile pakkuda toodet või teenust, mis muudab nende elu paremaks. Kvaliteetsete turundusettevõtetega töötades võite te kindel olla, et te kaasate oma sihtrühma sõnumiga, mis räägib nendega, ning annab konkreetseid ja mõõdetavaid tulemusi.

Kasutades õigeid toone, sõnastusi ja pilte, on internetiturundus ettevõttel võimalik teie heaks välja töötada strateegia, mis muudab teie ettevõtte usaldusväärseks ja ustavaks. Kui sa ei ole kehtestanud usaldusväärsust oma sihtrühmaga, siis nendega ühele meelele jõudmine võib kujuneda väga raskeks ülesandeks. Uute, noorte ja suhteliselt tundmatute ettevõtete jaoks on usaldusväärsuse suurendamine, tuleviku edu, ning majanduskasvu seisukohalt väga oluline.

Inimesed on üleujutatud igapäevaselt nendeni jõudva reklaamivooluga. Uuringud näitavad, et keskmine reklaamide ja brändiga kokkupuudete arv on üle 5000. Kõikidest reklaamidest, mida inimene päeva jooksul näeb, keskmiselt 12 neist ainult juhivad konversioonini. Mõne aja möödudes, suur protsent reklaamidest hakkavad tuhmuma ja jäävad avalikuse ees tähelepanuta. Kui teie reklaamid ei ole pilkupüüdvad ja jäävad selle tõttu märkamata, ei ole neil võimalik täita ka enda ülesannet. Hea internetiturundusega tegelev ettevõtte mõistab, et olemas reklaame mis müüvad ja reklaame mis ei müü. Kasutades õigeid fraase, graafikaid, pilte ja/või “calls to action” elemente, suurendate te massiivselt oma võimalust teiste seast välja paista.

Ideaalses maailmas ei oleks raha mingisuguseks probleemiks ja te võiksite kulutada reklaami peale nii palju kui süda soovib, muretsemata tagasiteenitava kasumi pärast. Enamike ettevõtete omanike kohta see loomulikult ei kehti, ja loetakse igat senti. Enamik ettevõtteid peaks 2-5 protsenti oma aastasest tulust eraldama reklaami jaoks. Iga internetiturunduse ja veebiarendusega tegelev ettevõte peaks aitama teil teie raha maksimaalselt ära kasutada, valides oma eelarvele strateegiliselt erinevaid meediume, jõudes teie pakkumistest enim huvitatud olevate inimesteni.

Nüüdseks peaksid sa teadma kes teie sihtrühmaks on, aga kuidas nenedeni jõuda. Väga oluline on kasutada demograafilisi uuringuid, saamaks aru, millal ja kus teie sihtrühm meediat tarbib. See aitab kontrollida teie kulusid ja vähendada asjatuid kulutusi, sest teie reklaamid ilmuvad ainult juhul, kui teie sihtrühm neid näeb. Kogenud internetiturundusega tegelev ettevõtte on need uuringud juba eelnevalt teie heaks läbi viinud.

Juba pikalt on reklaamivaldonnas enim segadust tekitavaks küsimuseks olnud, kas on kasulikum jõuda suureulatusliku sihtrühmani piiratud aja jooksul või väiksema sihtrühmani mitmeid kordi. Segaduse ja ulatuse vahelise joone tasakaalustamine on tõhusa reklaami oluline osa, ning mis võib osutuda raskeks ülesandeks. See on eelkõige parim lahendus suurte kogemustega professionaalidele. 

Tänapäeva digitaalses maailmas keerleb kõik selle ümber, mis positsioonile te otsingumootori tulemuste lehel maandute, eelkõige Google’is. SEO strateegiate mõistmine, ning demograafiline sihtimine ja teised jõupingutused aitavad teil parandada teie kohta internetis. Ilma põhjaliku teadmiseta sellest, kuidas rakendada oma positsiooni parandavaid strateegiaid, on teie tulevase sihtrühma nähtavus piiratud.

” Kuigi võite olla küll ekspert oma ettevõtte halduses, ning toodete ja teenuste pakkumises, ei pruugi te olla nii andekas oma turunduse kordineerimises ja õige sõnumi toimetamises õigete inimesteni. Meie firma tegeleb igas suuruses ettevõtetega ja viinud läbi mitmeid reklaamikampaaniaid erinevatel platvormidel.

Konversioon On Lihtsaimast Lihtsam

Iga klikk on potensiaalne konversioon teie müügikanali ostu tasemel. Klientide ostukavatsuse protsent on tavaliselt väga kõrge tänu PPC reklaami külastajatele. Keskmiseks Google'i Reklaamide Otsinguvõrgu konversioonimääraks on 2.70%. Reklaamid moodustavad ka rohkem kui poole otsingumootori tulemuste lehtede esimesel lehel klõpsamistest. Veel üheks PPC-reklaamide eeliseks on see, et külastajad suunatakse sihtlehekülgedele, mis on ka reklaamide sihtkohad. Need reklaami sihtkohad juhivad külastajaid jätkuva ostuprotsessini või teiste konversioonieesmärkideni.

KÜSI PAKKUMIST

Räägi meile oma projektist. Me oleme valmis teid alati aitama.

Kui teil on päringuid, saate igal ajal meiega ühendust võtta e-maili teel.