accounting-analytics-apple-572056 (1)

Kuidas Teha SEO-d ja Kuidas Parandada Oma Kohalolekut Internetis?

Artiklis “Kuidas teha SEO-d ja parandada oma kohalolekut internetis” räägime me esmalt sellest mis asi on seo ja kuidas see töötab, ning milliseid tehnikaid selle jaoks kasutatakse.

SEO ehk otsingumootorile optimeerimine on protsess, mis aitab teie veebilehele orgaanilist liiklust juhtida, ehk teisisõnu SEO tähendab ja sisaldab teatud muudatuste tegemist teie veebilehe disainis ja sisus, et teha teie veebileht otsingumootoritele atraktiivsemaks. Seda protsessi
viiakse läbi eesmärgil, et parandada teie ettevõtte kohalolekut internetis teie ettevõtte müügitulemuste parandamiseks.

Siin on levinuimad seo tehnikad, mis aitavad teil mööduda teie konkurentidest otsingumootori tulemustelehel.

1. Blogipostituste kirjutamine

Pikka aega on SEO eksperdid alahinnanud meie poolt postitava kvaliteetse sisu tähtsust. Lisaks sellele ei saa tähelepanuta jätta ka kirjutatava sisu pikkust.

Põhjalikud ja konkreetsele sisule suunatud artiklid annavad otsingutulemuste lehel paremaid tulemusi. Uuringute põhjal on kindlaks tehtud, et kõikide tulemustelehel ilmuvate blogipostituste keskmiseks pikkuseks on 1890 sõna.

Ära oota, et see tehnika ja pikad postitused annavad teile üleöö maagilisi tulemusi. Lisaks sellele peate te leidma selle tehnika juures tasakaalu kvaliteedi ja kvantiteedi vahel.

2. Uuenda olemas olevat sisu

Oma sisust maksimaalse kasu saamiseks lugege läbi oma vanemad blogipostitused. Kas mõni teie poolt kirjutatud teema on endiselt aktuaalne?

Võib olla olete te parimatest seo tehnikatest midagi kirjutanud paari aasta eest. Aga sellest ajast on Google teinud suuri muudatusi oma algorütmides ja selletõttu peate te ka oma artiklit värskendama.

Uue ja värske artikli kirjutamise asemel on soovitatav juba olemasolevale artiklile juurde lisada. Võib-olla soovite pealkirja värskendada, et saada uusimat teavet trendide kohta. Lisaks peaksite ka sisu teksti redigeerima ja muutma seda SEO-sõbralikumaks.

3. Parimate märksõnade uuring

Enne oma blogipostituste ideede lõplikku vormistamist võtke aega parimate märksõnade leidmiseks, et aru saada millest inimesed huvituvad ja nende vajadustest. Nende märksõnade ümber saate oma sisus muudatusi teha, et need vastaksid lugeja nõuetele.

Õigete märksõnade kasutamisega saavutame me suurema konversioonide määra ja parema koha otsingumootori tulemuste lehel. Tuntuimad märksõna uuringute jaoks kasutatavad seo tööriistad on:

Google Keywords Planner

Ubersuggest

KWfinder

Moz Keyword Explorer

Samas saate te kasutada ka platvorme nagu SEMRUSH ja HREF, et näha millised märksõnad töötavad teie konkurentide jaoks kõige paremini ja nii on teil võimalik need ka enda poolt kasutatavate märksõnade nimekirja lisada.

Te peate ainult teile sobivasse tööriista sisestama märksõna ja ongi kõik. Pärast seda toovad need tööriistad teieni kõik asjakohased märksõnade kombinatsioonid. Samuti näete te sisestatud märksõnade kohta käivaid otsingumahtusid (Volume).

Märksõnade nimekirja koostamisel veenduge, et te kasuta liiga tihti üldtermineid. Sõnad nagu “jalgratas” või “mobiiltelefon” on liiga umbkaudsed, sest Google ei tea mida te täpsemalt otsite või loodate leida ja seepärast ei pruugi teil neist märksõnadest SEO juures abi olla. Tuleks kasutada täpsemaid ja pikemaid millegile suunatud märksõnu, nagu näiteks “kust rentide jalgratast”.

Ideaalis peaksite neid märksõnu oma sisus orgaaniliselt kasutama. Samuti peate vältima märksõnade topimist (Keyword stuffing). See teeb teie sisule rohkem kahju kui kasu.

4. Kvaliteetsete “Backlinkide” omandamine

Suure hulga kvaliteetsete linkide omandamisega, parandate te suurema tõenäosusega märkimisväärselt oma kohta otsingumootori tulemuste lehtedel. See on üks olulisemaid SEO tehnikaid, mis võivad teie ettevõtte veebisaidi tulemust otseselt mõjutada.

Kvaliteetseid backlinke on teil võimalik saada nii blogimise kui ka sotsiaalmeedia mõjutajate abiga. Aegajalt võivad isegi teised veebisaidid jagada teie saidile viivaid linke teile enesele teadmatagi.
Seega on äärmiselt oluline, et te analüüsiksite kõiki sissetulevaid linke ja keelduksite kõikidest rämpspostiga seotud linkidest, sest vastasel korral võite te tugevalt kahjustada oma veebisaidi domeeni autoriteeti. Nende linkide tuvastamiseks on lihtne kasutada tööriistu:

Google Search Console

Moz Link Explorer

5. Keskendu sellele, millest sinu sihtrühm huvitub 

Millest sinu sihtrühm huvitub ja räägib? Millist platvormi nad enim kasutavad? Kuidas nendeni jõuda? Need on mõned küsimused mida te peaksite endale ennem SEO strateegia koostamist esitama.

Lõpuks kui te olete aru saanud millest teie kliendid huvituvad, on teil võimalik oma SEO strateegiaid vastavalt sellele kujundada.

Lugege oma postituste kohta käivaid kommentaare ja vaata millised postitused on osutunud populaarseimateks. Quora ja Google Analytics on samuti midagi, mille abil on teil võimalik saada varajast tagasisidet.

6. Veebisaidi SEO analüüs

Parim viis oma SEO strateegia parandamiseks on veebisaidi analüüs. Võta aega, et tuvastada oma veebisaidi nõrgad kohad ja mida on teil võimalik oma saidi juures parandada. Ajakohane SEO analüüs annab teile eelise teie konkurentide ees.
SEO audit annab teile ülevaate teie veebisaidi hetkeseisust. See SEO tehnika ei pruugi kõlada eriti arenenud viisil, kuid paljud veebisaidid jätavad selle kergesti tähelepanuta.

Lehe pealkirjad, kirjeldused, aeglane laadimiskiirus ja pidev sisu uuendamine on ainult mõned tegurid mis jäetakse SEO juures tihtipeale tähelepanuta. SEO audit aitab seada oma eesmärke vastavalt sellele mida teie veebisaidilt oodatakse.

SEO tööriistad nagu SEMRUSH, HREF ja SPYFU võivad seda protsessi teie jaoks natuke lihtsustada. Sisestaga ainult URL ja teieni jõuavadki raportid teie saidi toimivuse kohta.

7. Sisemiste linkide kasutamine

Teie kodulehele kasutaja saamine pole teie lõppeesmärgiks. Kui te soovite, et kasutajad viidaksid teie veebisaidil rohkem aega artiklite lugemiseks, siis lihtsaim viis selle saavutamiseks on oma artiklitele sisemiste linkide lisamine

Kui te liigute läbi oma saidi sisemiste linkide abil, muudab see teie veebisaidi sisustruktuuri organiseeritumaks. Koos sellega võivad ka vanemad blogipostitused tuua teie veebisaidile rohkem liiklust.

8. Postita oma sisu sotsiaalmeediasse

Oma usaldatavuse ja liikluse suurendamiseks ärge lootke ainult oma veebisaidile. Lisaks sellele peate te veel üles ehitama kindla sotsiaalmeedia kohaloleku. Facebook, Twitter ja Instagram on neist kõige ilmsemad valikud. Kuigi oma autoriteedi ja otsingutulemuste parandamiseks internetis peate te suunama oma pilgud veel kaugemale.
Kvaliteetset sisu on teil võimalik jagada oma sihtrühmale veel populaarsetes platvormides nagu Quora ja Medium. Seejuures aitab see SEO tehnika parandada teie kaubamärgi nähtavust ja parandada teie müügitulemusi.

9. Infograafikute kasutamine

Infograafika aitab lihtsustada ka kõige keerukamaid teemasid. Oma silmapaistva visuaalsusega köidavad nad vaatajate tähelepanu ja edastavad hõlpsasti oma sõnumi.

Infograafilise sisu kasutamise pole olemas kindlaid reegleid, mida teil tuleks järgida. Infograafilist sisu saade te segada nii teksti kui ka videosisuga. Parimaks küljeks on see, et teil on võimalik oma veebisaidil ja sotsiaalmeedia kanalites oma infograafikat aina uuesti ja uuesti kasutada.

10. Optimeeri oma sisu mobiilsete seadmete jaoks

Mobiilsete seadmete kasutajatele meele järgi olemiseks peate te veenduma, et teie veebisait omaks mobiili-sõbralikku kujundust. Reageeriv mobiili-sõbralik kujundus tagab kasutajatele ligipääsu teie veebisaidile läbi mis tahes suurusega ekraani. Seejuures võib mobiilsetele seadmetele optimeerimine mõjutada ka teie paremusjärjestust otsingutulemuste lehel.

11. Paranda oma lehe laadimiskiirust

Kui teie kasutajad lähevad teie veebisaidile, siis kui kaua võtab teie veebilehtede laadimine aega? See on oluline küsimus, mida kõik veebimeistrid peavad endalt küsima. Liiga pikk veebisaidi laadimiskiirus võib teie potensiaalsed kliendid eemale peletada ja üldiselt annab see ka halva kasutajakogemuse.

Lehe laadimiskiiruse parandamiseks peate te kõigepealt analüüsima tegureid, mis võivad teie veebilehti aeglustada. Kas teie pildid on lehe jaoks liiga suured? Kas te kasutate valet teemat? Kas teil on lisatud liiga suurel hulgel väliseid meedia faile? Kõik need tegurid võivad olla teie lehe aeglase laadimiskiiruse põhjustajateks.

Parema ülevaate saamiseks peate te esmalt testima oma lehe kiirust Google`i tööriistaga PageSpeed Insights. Isikupärastatud aruannete juures võivad olla teile abiks sellised tööriistad nagu “LightHouse” ja “TestMySite”.

12. Hea veebisaidi arhitektuuri loomine

Lisaks sellele jagunevad SEO teenused nii tehnilisteks kui ka loomingulisteks tegevusteks, mida tihtipeale liigitatakse “On-Page”, “Off-Page” ja “Technical SEO”, mis on ka peamised seo tüübid.

On-Page SEO alla kuuluvad lihtsustatuna kõik teie poolsed tegevused mis toimuvad teie veebilehe peal, kui akronüümi Off-Page SEO juures mõeldakse jällegi kõiki tegevusi mis toimub väljaspool teie veebilehte. Lisakse räägime hiljem tehnilisest SEO-st ja selle kasuteguritest.

Järgmiseks toome välja kuidas näeb samm sammult välja On-Page SEO protsess, ja räägime täpsemalt mida tähendab Off-Page SEO ja Technical SEO, ehk Tehniline SEO.

ON-PAGE SEO
Märksõna uuring ja analüüs (Keyword Research and Analysis)

Need ajad on ammu möödas, kui märksõnad oli ainukesed asjad mis SEO tehnikate juures tähtsust omasid, aga see ei tähenda seda, et need ei oleks tänapäevani äärmiselt oluliseks teguriks SEO juures. Peamiseks erinevuseks on tänapäeval see, et teie märksõnad peavad olema läbinud põhjaliku uuringu, hoolikalt valitud ja äärmiselt efektiivselt kasutatud teie veebilehe sisutekstis.

Aga mis asjad on täpsemalt “märksõnad”? Märksõnad on sõnad või fraasid, mida kasutatakse veebilehtede ja kõige muu otsimiseks internetist otsingumootorite abiga. Kasutada tuleks märksõnu mis vastavad teie brändile ja nišiturule, ehk millest teie ettevõte räägib ja mis teenuseid te pakute. Märksõnauuringut tehes, tuleks vaadata just nende sõnade ja fraaside poole, millel on kõrge otsingumäär ja võimalikult väike konkurents. Märksõnu saate te kasutada ka oma veebilehe pealkirja(title), URL-i ja teiste On-Page SEO elementide optimeerimiseks.

Veebilehtede Tiitlid (Page Titles)
Lühidalt öeldes veebilehe tiitel(Page Title) on esimene rida ehk pealkiri reklaamil(ad-il), mis ilmub otsingumootori tulemuste lehel läbi orgaaniliste tulemuste või makstud reklaamide, ning mida te näete igal avatud veebilehitseja aknal.

Mis asi on tiitel(Page Title) antud juhul ja kus see asub (pildil märgitud punase joonega):

<Title>Veebiarendus ja Internetiturundus Meilt | Cloudnine</Title>
<URL>https://www.cloudnine.ee</URL>
<meta description>Meie kõrgetasemelised veebiarendus ja internetiturundus teenused garanteerivad teile teie ettevõtte nähtavuse internetis.</meta description>

Ära jäta oma märksõna veebilehe tiitlist mingil juhul välja. Hoia oma veebilehe tiitel lühike, aga kirjelduslik, et äratada huvi kasutajates. Väga oluline on hoida oma tiitli pikkus piirides ja antud tiitli sõnastus peaks samuti olema korrektne. Google tõstis hiljuti oma tiitli pikkuse limiiti 70 tähemärgini.

URL
Kui tulla URL-i kirjutamise juurde, siis need tuleks teha lühikesed, sisutihedad ja hõlpsasti loetavad.
Kuidas on meil võimalik luua ideaalne URL?

On kindlaks tehtud, et lühemad URL-id saavutuvad otsingumootorite tulemustelehtedel parema positsiooni kui pikemad, tänud nende paremale arusaadavusele ja kasutajasõbralikkusele. URL-is kasuta maksimaalselt 5 sõna. Ürita url-is vältida ka numbreid, sümboleid ja nende kooslust.

Täpselt nagu tiitel, peab ka url sisaldama märksõna.

Mis asi on URL antud juhul ja kus see asub (pildil märgitud punase joonega):

<Title>Veebiarendus ja Internetiturundus Meilt | Cloudnine</Title>
<URL>https://www.cloudnine.ee</URL>
<meta description>Meie kõrgetasemelised veebiarendus ja internetiturundus teenused garanteerivad teile teie ettevõtte nähtavuse internetis.</meta description>

Alates teenuste või toodete lehtedest kuni blogi postitusteni, peaksite url-is sõnad eraldama kindlasti “sidekriipsu(-)” mitte “alajoone(_)” abil.
Valesti tehtud näide:
https:// www. cloudnine.ee/seo_services

Õieti tehtud näide:
https:// www. cloudnine.ee/seo-services

Metakirjeldus (Metadescription)
Metakirjeldus(metadescription) viitab sellele, mida kasutajatel on võimalik teie veebilehelt leida. Kui metakirjeldus ei mängi otsest rolli veebilehe asukoha parandamisel tulemuste lehel, siis otsingumootorid loevad metakirjeldusi määramaks kindlaks veebilehe teema ja sihtrühm kes näevad selles väärtust.

Mis asi on metakirjeldus ja kus see asub (pildil märgitud punase joonega):

<Title>Veebiarendus ja Internetiturundus Meilt | Cloudnine</Title>
<URL>https://www.cloudnine.ee</URL>
<meta description>Meie kõrgetasemelised veebiarendus ja internetiturundus teenused garanteerivad teile teie ettevõtte nähtavuse internetis.</meta description>

Hästi kirjutatud metakirjeldus võib teile anda tohutu eelise otsingutulemustes, luues kõrgem CTR%(click-through rate) määr ja suurem konversioonide arv. Kui on olemas võimalus, et Google jätab eelnevalt kohandatud metakirjelduse lihtsalt mõnel teie veebilehele lisamata, siis soovitatav on see siiski ise igale oma lehele ise lisada.

Parim viis kontrollimaks, millised lehed omavad metakirjeldust ja millised mitte, on oma veebilehtede filtreerimine läbi programmi, milleks on “Screaming Frog`s Spider”. See näitab igat teie domeeni alla kuuluvat urli, metakirjeldust ja selle pikkust.

Ühel hetkel 2016. aastal, suurendas Google metakirjelduse pikkuse limiiti, nii arvutite kui mobiilsete seadmete jaoks. Arvuti kasutajate jaoks on hetkel metakirjelduse kirjutamiseks rahuldatav pikkus 200 tähemärki, kui mobiilsete seadete jaoks jällegi 165 kuni 175 tähemärki.

Kirjuta Muljetavaldavaid Pealkirju(Headlines), Alam-tiitleid(Sub-titles) ja Alam-pealkirju(Sub-headings)
Teie maandumisleht ja blogi peaks sisaldama mitmeid erinevaid pealkirju, ning
alampealkirju, mis on tähistatud suuruse järjekorras, suuremast väiksemani märgistega h1 – h6. Kõige tähtsamaks peetakse loomulikult peamist ja kõige suuremat pealkirja ehk H1, mida kasutatakse veebilehel ainult ühel korral. Edaspidi peate juba lehele lisama ka mitmed väiksemad alam-pealkirjad ehk h2 ja h3.

Kasuta erinevaid alam-pealkirju(sub-headings) nagu H2 ja H3 veebilehe sektsioonide eristamiseks. Edaspidi näed sa millist mõju see avaldab vaadates nii SEO vaatevinklist, kui ka kasutatavuse poole pealt.

Suuna Tähelepanu Teie Veebilehe Sisule(Focus on content)
Veebilehe sisu on SEO-s elulise tähtsusega, sest selle abil jõuate te ju oma sihtrühmani. Ei saa üle ega ümber sellest, et kõik mida te postite peab pakkuma teie külastajatele väärtuslikku või huvi pakkuvat infot.

Sellest aru saamiseks peaksite te asetama ennast kasutaja kingadesse. Täiesti loomulik on, et te ise külastate ka eelkõige neid lehti kus teil on võimalik lugeda midagi huvitavat või omandada kasulikke teadmisi.

Oletame, et te omate ettevõtet mille tegevusalaks on internetiturundus ja te tahatesuurendada oma nähtavust internetis, siis sellisel juhul peaksite te pidevalt postitama erinevaid blogipostitusi internetiturundusest ja kõigest sellesse valdkonda kuuluvast. Edaspidi kui keegi läheb internetist märksõna või fraasi abil otsima sellekohast infot, näeb ta otsingu tulemustelehel just teie blogi, kuhu on tal võimalik siseneda talle huvi pakkuvava informatsiooni lugemiseks.

Sellel viisil suureneb omakorda ka liiklus teie veeilehele.

Oluline sisu, mida tuleks veebilehtedele lisada, esineb mitmete vormides: videod, blogi postitused, infograafikad, sotsiaalmeedia postitused jne.

OFF-PAGE SEO

Off-Page SEO sisaldab väliseid optimeerimis tehnikaid, mida kasutatakse pigem väljaspool teie veebilehte kui veebilehe peal. Peamiseks tehnikaks mida Off-Page SEO jaoks kasutatakse on backlinkide ehitamine, kuna välistelt veebilehtedelt sinu veebilehele suunavad backlingid ütlevad teie otsingumootoritele, et teie veebileht omab väärtust, on kvaliteetne ja ehitab autoriteeti.

On olemas mitmeid erinevaid taktikaid backlinkide ehitamiseks, aga mõned tuntuimad neist on “guest blogging”, “infograafikate loomine” ja mõjukate isikute mainimine teie sisutekstis.

TEHNILINE SEO

Reageeriva Disaini Kasutamine(Use of Responsive Web Design)
Oled sa endalt küsinud, “Mis asi on reageeriv disain? (What is responsive design)”. Reageeriv disain on lähenemine, kus disainer loob veebilehe mis vastab või muudab enda suurust olenevalt sellest, millist tüüpi seadmest seda kuvatakse, olgu selleks siis ülemäära suur arvuti monitor, sülearvuti või väikese ekraaniga seade nagu on tahvelarvuti ja nutitelefon.

Esita “XML SITEMAP” Fail Otsingumootoritele(Submit XML Sitemap)
Sa oled sellest kuulnud.

Sa tead, et see on oluline.

Aga mis asi on täpsemalt sitemap ja milleks sa seda vajad?

See on tegelikult väga lihtne. Sa saad selle tööle panna isegi WordPressis endas.

See postitus räägib teile kõigest mida on teil vaja teada.

Tegelikult on seal olemas mitut erinevat tüüpi sitemape. Üheks nendest on teile visuaalselt nähtav ja mida te saate luua enne veebisaidi ehitamist, aga me keskendume sellele mis on kõige tähtsam SEO seisukohalt.

XML Sitemap on teisisõnu lihtsalt nimekiri veebilehtedest, millest teie veebisait koosneb.

Milleks on sitemap vajalik:

Kokkuvõttes on teile “Sitemap XML Fail” oluline selle jaoks, et te saaksite oma veebisaidi esitada erinevatele otsingumootoritele teie veebilehtede indexeerimiseks.

Veebilehtede indexeerimine on vajalik selleks, et Google oleks võimeline teie veebilehed internetis üles leidma, ning teie veebilehtede positsiooni otsingumootorite tulemuste lehtedel aja jooksul parandama vajalike toimingute abil.

Sellega omakorda kaasneb ka liikluse suunamine teie veebsaidile, mida ei toimunud perioodil millal teie veebilehed polnud indexeeritud ja Google polnud tuvastanud selle tõttu teie saidi olemasolu internetis.

Paranda duplikaatide ehk korduvate elementidega kaasnevad probleemid
Sisu duplikaadid võivad olla kas segadust tekitavad kasutajate jaoks, aga tuleb ette ka olukordi, kus keegi võib veebilehtedega manipuleerida oma veebisaidi liikluse suurendamiseks.

Selle tulemusena ei ole duplikaadid otsingumootoritele vastuvõetavad, ning Google ja Bing innustavad veebihaldureid sisu duplikaatidega kaasnevaid probleeme parandama.

Sul on võimalik parandada duplikaatidega kaasnevaid probleeme:

– Hoides ära teie sisuhaldussüsteemi(CMS) poolt mitmekordelt ühe ja sama sisu postitamise, nagunäiteks blogi postitused.
– Kanoonilise linkielemendi kasutamine otsingumootoritele teada andmiseks, kus asub teie sisu peamine versioon

Kiirendage oma veebisaiti
Otsingumootorid eelistavad kiiresti laetavaid veebisaite: veebilehe kiirust peetakse ülimalt oluliseks elemendiks aitamaks teie saidil parandada asukohta otsingumootorite tulemuste lehtedel.

On olemas mitmeid viise kuidas on teil võimalik parandada oma veebisaidi kiirust:

– Kasuta kiiret veebimajutus keskonda(use fast hosting).
– Kasuta kiiret domeeni nime süsteemi pakkujat(use a fast DNS aka. domain name system) provider.
– Hoia koodide ja pistikprogrammide kasutus minimaalsena(keep the use of scripts and plugins to a minimum).
– Kasuta mitme asemel ainult “CSS Stylesheet” lehte(Use one CSS stylesheet instead of multible CSS stylesheets).
– Kontrolli, et su pildi failid oleks nii väikesed kui vähegi võimalik.
– Koonda oma veebilehed, mida saab teha tööriista GZIP abil.
– Minimeeri oma veebilehe kood – eemalda kõik ebavajalikud tühimikud, rea- murded, HTML-i, CSS-i ja Javascripti osad.

ON-GOING SEO

See võib tähendada teie veebilehe pealiskaudset värskendust või teie veebisaidi täielikku ümberehitust. Mitmete suurettevõtete juhid on skeptilised veebisaidi sisu muutmise koha pealt, aga isegi SEO-d arvesse võtmata ei ole teie saidi pidev uuendamine kunagi halb mõte.

Teie äri kasvades on vajalik ka teie veebisaidi edasine areng. Huvitav, optimeeritud sisu aitab äratada huvi teie klientides ja suurendada liiklust teie veebisaidile seeläbi parandades teie veebilehtede positsiooni otsingumootorite tulemustelehel. Täpsemalt mõeldakse sisu all blogipostitusi, artiklite lehti, infograafikuid ja muid tegureid mis teie potensiaalsetes klientides huvi ärataks.

Lõppude lõpuks on need turundus tehnikad mõeldud teie ettevõtte äriliste eesmärkide saavutamiseks. Need tehnikad aitavad teil ehitada paremaid suhteid teie sihtrühmaga, parandada kasutajakogemusi, suunata rohkem inimesi teie veebisaidile, saavutada eelise teie konkurentide ees ja suurendada konversioone, mis tähendab paremaid müügitulemusi, rohkem lojaalseid kliente ja teie ettevõtte suuremat kasvu.

Nagu te näete, internetiturundus on keeruline, aeganõudev ettevõtmine mis sisaldab mitmeid erinevaid tehnikaid , taktikaid ja parimaid tavasid. Sellegipoolest on digitaalne turundus väga oluline iga ettevõtte jaoks mis tahab olla internetis nähtav. See tähendab seda, et teie pingutused on seda väärt!

Internetiturundus ehk digitaalne turundus aitab ettevõtetel saavutada mitmeid eesmärke, kaasaarvatud neid mis on seotud brändi teadlikusega, veebisaidi liikluse, konversiooni, kasutajakogemuse ja palju muuga. See on ka põhjuseks, miks on internetis turundajatele nii tähtis arusaam sellest, mida internetiturundus endast kujutab, kuidas aitab see saavutada eesmärke ja millised on selle jaoks mõeldud parimad tavad. Nüüdseks peaks teil olema käes vastus küsimusele, kuidas parandada oma kohalolekut internetis.

 

Tags: No tags

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *