accounting-analytics-apple-572056 (1)

Kuidas Parandada Oma Kohalolekut Internetis?

Nii, asume siis asja juurde ja räägime sellest kuidas parandada oma kohalolekut internetis, ning milliseid tehnikaid selle jaoks kasutatakse.

1. SEO

SEO ehk otsingumootorile optimeerimine on protsess, mis aitab teie veebilehele orgaanilist liiklust juhtida, ehk teisisõnu SEO tähendab ja sisaldab teatud muudatuste tegemist teie veebilehe disainis ja sisus, et teha teie veebileht otsingumootoritele atraktiivsemaks. Seda protsessi tehakse lootes, et veebileht ilmuks võimalikult kõrgel kohal otsingumootori tulemuste lehel, teie ettevõtte müügitulemuste parandamiseks.

SEO teenused jagunevad nii tehnilisteks, kui ka loomingulisteks tegevusteks, mida tihtipeale liigitatakse “On-Page”,”Off-Page” ja “Technical SEO-ks”.

On-Page SEO alla kuuluvad lihtsustatuna kõik teie poolsed tegevused mis toimuvad teie veebilehe peal, kui akronüümi Off-Page SEO juures mõeldakse jällegi kõiki tegevusi mis toimub väljaspool teie veebilehte. Lisakse räägime hiljem tehnilisest SEO-st ja selle kasuteguritest.

Järgmiseks toome välja kuidas näeb samm sammult välja On-Page SEO protsess, ja räägime täpsemalt mida tähendab Off-Page SEO ja Technical SEO, ehk Tehniline SEO.

ON-PAGE SEO

⦁ Märksõna uuring ja analüüs (Keyword Research and Analysis)
Need ajad on ammu möödas, kui märksõnad oli ainukesed asjad mis SEO tehnikate juures tähtsust omasid, aga see ei tähenda seda, et need ei oleks tänapäevani äärmiselt oluliseks teguriks SEO juures. Peamiseks erinevuseks on tänapäeval see, et teie märksõnad peavad olema läbinud põhjaliku uuringu, hoolikalt valitud ja äärmiselt efektiivselt kasutatud teie veebilehe sisutekstis.

Aga mis asjad on täpsemalt “märksõnad”? Märksõnad on sõnad või fraasid, mida kasutatakse veebilehtede ja kõige muu otsimiseks internetist otsingumootorite abiga. Kasutada tuleks märksõnu mis vastavad teie brändile ja nišiturule, ehk millest teie ettevõte räägib ja mis teenuseid te pakute. Märksõnauuringut tehes, tuleks vaadata just nende sõnade ja fraaside poole, millel on kõrge otsingumäär ja võimalikult väike konkurents. Märksõnu saate te kasutada ka oma veebilehe pealkirja(title), URL-i ja teiste On-Page SEO elementide optimeerimiseks.

⦁ Veebilehtede Tiitlid (Page Titles)
Lühidalt öeldes veebilehe tiitel(Page Title) on esimene rida ehk pealkiri reklaamil(ad-il), mis ilmub otsingumootori tulemuste lehel läbi orgaaniliste tulemuste või makstud reklaamide, ning mida te näete igal avatud veebilehitseja aknal.

Mis asi on tiitel(Page Title) antud juhul ja kus see asub (pildil märgitud punase joonega):

<Title>Veebiarendus ja Internetiturundus Meilt | Cloudnine</Title>
<URL>https://www.cloudnine.ee</URL>
<meta description>Meie kõrgetasemelised veebiarendus ja internetiturundus teenused garanteerivad teile teie ettevõtte nähtavuse internetis.</meta description>

Ära jäta oma märksõna veebilehe tiitlist mingil juhul välja. Hoia oma veebilehe tiitel lühike, aga kirjelduslik, et äratada huvi kasutajates. Väga oluline on hoida oma tiitli pikkus piirides ja antud tiitli sõnastus peaks samuti olema korrektne. Google tõstis hiljuti oma tiitli pikkuse limiiti 70 tähemärgini.

⦁ URL
Kui tulla URL-i kirjutamise juurde, siis need tuleks teha lühikesed, sisutihedad ja hõlpsasti loetavad.
Kuidas on meil võimalik luua ideaalne URL?

On kindlaks tehtud, et lühemad URL-id saavutuvad otsingumootorite tulemustelehtedel parema positsiooni kui pikemad, tänud nende paremale arusaadavusele ja kasutajasõbralikkusele. URL-is kasuta maksimaalselt 5 sõna. Ürita url-is vältida ka numbreid, sümboleid ja nende kooslust.

Täpselt nagu tiitel, peab ka url sisaldama märksõna.

Mis asi on URL antud juhul ja kus see asub (pildil märgitud punase joonega):

<Title>Veebiarendus ja Internetiturundus Meilt | Cloudnine</Title>
<URL>https://www.cloudnine.ee</URL>
<meta description>Meie kõrgetasemelised veebiarendus ja internetiturundus teenused garanteerivad teile teie ettevõtte nähtavuse internetis.</meta description>

Alates teenuste või toodete lehtedest kuni blogi postitusteni, peaksite url-is sõnad eraldama kindlasti “sidekriipsu(-)” mitte “alajoone(_)” abil.
Valesti tehtud näide:
https:// www. cloudnine.ee/seo_services

Õieti tehtud näide:
https:// www. cloudnine.ee/seo-services

⦁ Metakirjeldus (Metadescription)
Metakirjeldus(metadescription) viitab sellele, mida kasutajatel on võimalik teie veebilehelt leida. Kui metakirjeldus ei mängi otsest rolli veebilehe asukoha parandamisel tulemuste lehel, siis otsingumootorid loevad metakirjeldusi määramaks kindlaks veebilehe teema ja sihtrühm kes näevad selles väärtust.

Mis asi on metakirjeldus ja kus see asub (pildil märgitud punase joonega):

<Title>Veebiarendus ja Internetiturundus Meilt | Cloudnine</Title>
<URL>https://www.cloudnine.ee</URL>
<meta description>Meie kõrgetasemelised veebiarendus ja internetiturundus teenused garanteerivad teile teie ettevõtte nähtavuse internetis.</meta description>

Hästi kirjutatud metakirjeldus võib teile anda tohutu eelise otsingutulemustes, luues kõrgem CTR%(click-through rate) määr ja suurem konversioonide arv. Kui on olemas võimalus, et Google jätab eelnevalt kohandatud metakirjelduse lihtsalt mõnel teie veebilehele lisamata, siis soovitatav on see siiski ise igale oma lehele ise lisada.

Parim viis kontrollimaks, millised lehed omavad metakirjeldust ja millised mitte, on oma veebilehtede filtreerimine läbi programmi, milleks on “Screaming Frog`s Spider”. See näitab igat teie domeeni alla kuuluvat urli, metakirjeldust ja selle pikkust.

Ühel hetkel 2016. aastal, suurendas Google metakirjelduse pikkuse limiiti, nii arvutite kui mobiilsete seadmete jaoks. Arvuti kasutajate jaoks on hetkel metakirjelduse kirjutamiseks rahuldatav pikkus 200 tähemärki, kui mobiilsete seadete jaoks jällegi 165 kuni 175 tähemärki.

⦁ Kirjuta Muljetavaldavaid Pealkirju(Headlines), Alam-tiitleid(Sub-titles) ja Alam-pealkirju(Sub-headings)
Teie maandumisleht ja blogi peaks sisaldama mitmeid erinevaid pealkirju, ning
alampealkirju, mis on tähistatud suuruse järjekorras, suuremast väiksemani märgistega h1 – h6. Kõige tähtsamaks peetakse loomulikult peamist ja kõige suuremat pealkirja ehk H1, mida kasutatakse veebilehel ainult ühel korral. Edaspidi peate juba lehele lisama ka mitmed väiksemad alam-pealkirjad ehk h2 ja h3.

Kasuta erinevaid alam-pealkirju(sub-headings) nagu H2 ja H3 veebilehe sektsioonide eristamiseks. Edaspidi näed sa millist mõju see avaldab vaadates nii SEO vaatevinklist, kui ka kasutatavuse poole pealt.

⦁ Suuna Tähelepanu Teie Veebilehe Sisule(Focus on content)
Veebilehe sisu on SEO-s elulise tähtsusega, sest selle abil jõuate te ju oma sihtrühmani. Ei saa üle ega ümber sellest, et kõik mida te postite peab pakkuma teie külastajatele väärtuslikku või huvi pakkuvat infot.

Sellest aru saamiseks peaksite te asetama ennast kasutaja kingadesse. Täiesti loomulik on, et te ise külastate ka eelkõige neid lehti kus teil on võimalik lugeda midagi huvitavat või omandada kasulikke teadmisi.

Oletame, et te omate ettevõtet mille tegevusalaks on internetiturundus ja te tahatesuurendada oma nähtavust internetis, siis sellisel juhul peaksite te pidevalt postitama erinevaid blogipostitusi internetiturundusest ja kõigest sellesse valdkonda kuuluvast. Edaspidi kui keegi läheb internetist märksõna või fraasi abil otsima sellekohast infot, näeb ta otsingu tulemustelehel just teie blogi, kuhu on tal võimalik siseneda talle huvi pakkuvava informatsiooni lugemiseks.

Sellel viisil suureneb omakorda ka liiklus teie veeilehele.

Oluline sisu, mida tuleks veebilehtedele lisada, esineb mitmete vormides: videod, blogi postitused, infograafikad, sotsiaalmeedia postitused jne.

OFF-PAGE SEO

Off-Page SEO sisaldab väliseid optimeerimis tehnikaid, mida kasutatakse pigem väljaspool teie veebilehte kui veebilehe peal. Peamiseks tehnikaks mida Off-Page SEO jaoks kasutatakse on backlinkide ehitamine, kuna välistelt veebilehtedelt sinu veebilehele suunavad backlingid ütlevad teie otsingumootoritele, et teie veebileht omab väärtust, on kvaliteetne ja ehitab autoriteeti.

On olemas mitmeid erinevaid taktikaid backlinkide ehitamiseks, aga mõned tuntuimad neist on “guest blogging”, “infograafikate loomine” ja mõjukate isikute mainimine teie sisutekstis.

TEHNILINE SEO

⦁ Reageeriva Disaini Kasutamine(Use of Responsive Web Design)
Oled sa endalt küsinud, “Mis asi on reageeriv disain? (What is responsive design)”. Reageeriv disain on lähenemine, kus disainer loob veebilehe mis vastab või muudab enda suurust olenevalt sellest, millist tüüpi seadmest seda kuvatakse, olgu selleks siis ülemäära suur arvuti monitor, sülearvuti või väikese ekraaniga seade nagu on tahvelarvuti ja nutitelefon.

⦁ Esita “XML SITEMAP” Fail Otsingumootoritele(Submit XML Sitemap)
Sa oled sellest kuulnud.

Sa tead, et see on oluline.

Aga mis asi on täpsemalt sitemap ja milleks sa seda vajad?

See on tegelikult väga lihtne. Sa saad selle tööle panna isegi WordPressis endas.

See postitus räägib teile kõigest mida on teil vaja teada.

Tegelikult on seal olemas mitut erinevat tüüpi sitemape. Üheks nendest on teile visuaalselt nähtav ja mida te saate luua enne veebisaidi ehitamist, aga me keskendume sellele mis on kõige tähtsam SEO seisukohalt.

XML Sitemap on teisisõnu lihtsalt nimekiri veebilehtedest, millest teie veebisait koosneb.

Milleks on sitemap vajalik:

Kokkuvõttes on teile “Sitemap XML Fail” oluline selle jaoks, et te saaksite oma veebisaidi esitada erinevatele otsingumootoritele teie veebilehtede indexeerimiseks.

Veebilehtede indexeerimine on vajalik selleks, et Google oleks võimeline teie veebilehed internetis üles leidma, ning teie veebilehtede positsiooni otsingumootorite tulemuste lehtedel aja jooksul parandama vajalike toimingute abil.

Sellega omakorda kaasneb ka liikluse suunamine teie veebsaidile, mida ei toimunud perioodil millal teie veebilehed polnud indexeeritud ja Google polnud tuvastanud selle tõttu teie saidi olemasolu internetis.

⦁ Paranda duplikaatide ehk korduvate elementidega kaasnevad probleemid
Sisu duplikaadid võivad olla kas segadust tekitavad kasutajate jaoks, aga tuleb ette ka olukordi, kus keegi võib veebilehtedega manipuleerida oma veebisaidi liikluse suurendamiseks.

Selle tulemusena ei ole duplikaadid otsingumootoritele vastuvõetavad, ning Google ja Bing innustavad veebihaldureid sisu duplikaatidega kaasnevaid probleeme parandama.

Sul on võimalik parandada duplikaatidega kaasnevaid probleeme:

– Hoides ära teie sisuhaldussüsteemi(CMS) poolt mitmekordelt ühe ja sama sisu postitamise, nagunäiteks blogi postitused.
– Kanoonilise linkielemendi kasutamine otsingumootoritele teada andmiseks, kus asub teie sisu peamine versioon

⦁ Kiirendage oma veebisaiti
Otsingumootorid eelistavad kiiresti laetavaid veebisaite: veebilehe kiirust peetakse ülimalt oluliseks elemendiks aitamaks teie saidil parandada asukohta otsingumootorite tulemuste lehtedel.

On olemas mitmeid viise kuidas on teil võimalik parandada oma veebisaidi kiirust:

– Kasuta kiiret veebimajutus keskonda(use fast hosting).
– Kasuta kiiret domeeni nime süsteemi pakkujat(use a fast DNS aka. domain name system) provider.
– Hoia koodide ja pistikprogrammide kasutus minimaalsena(keep the use of scripts and plugins to a minimum).
– Kasuta mitme asemel ainult “CSS Stylesheet” lehte(Use one CSS stylesheet instead of multible CSS stylesheets).
– Kontrolli, et su pildi failid oleks nii väikesed kui vähegi võimalik.
– Koonda oma veebilehed, mida saab teha tööriista GZIP abil.
– Minimeeri oma veebilehe kood – eemalda kõik ebavajalikud tühimikud, rea- murded, HTML-i, CSS-i ja Javascripti osad.

ON-GOING SEO

See võib tähendada teie veebilehe pealiskaudset värskendust või teie veebisaidi täielikku ümberehitust. Mitmete suurettevõtete juhid on skeptilised veebisaidi sisu muutmise koha pealt, aga isegi SEO-d arvesse võtmata ei ole teie saidi pidev uuendamine kunagi halb mõte.

Teie äri kasvades on vajalik ka teie veebisaidi edasine areng. Huvitav, optimeeritud sisu aitab äratada huvi teie klientides ja suurendada liiklust teie veebisaidile seeläbi parandades teie veebilehtede positsiooni otsingumootorite tulemustelehel. Täpsemalt mõeldakse sisu all blogipostitusi, artiklite lehti, infograafikuid ja muid tegureid mis teie potensiaalsetes klientides huvi ärataks.

2. PPC REKLAAM

Mis asi on PPC reklaam?

Kui sa oled kunagi eelnevalt tähele pannud reklaame, mis ilmuvad otsingutulemuste lehe alguses, millel on juures märge “Ad”, siis sellel juhul oled sa juba tuttav PPC(maksa-kliki) reklaamidega.

PPC ehk maksa-kliki on interneti põhine reklaamimis mudel, milles reklaamijad maksavad igakord, kui kasutaja nende internetireklaamile klõpsab.

On olemas mitut tüüpi PPC ehk maksa-kliki reklaame, aga kõige tuntuim ja enim kasutatavad on “makstud otsingu reklaamid”. Need reklaamid ilmuvad kui kasutajad otsivad internetist midagi otsingumootorite abil – eriti kui nad sooritavad e-kaubandusega seotud otsinguid ja soovivad midagi osta.

Maksa-kliki reklaamide puhul maksad sa ainult siis kui keegi teie ettevõtte reklaamile klõpsab, sealt ka nimetus “maksa-kliki või maksa-klõpsa”.

Kuidas Google Adwordsi Reklaamid Täpsemalt Töötavad?

Adwordsi reklaamide kuvamisel otsingumootori tulemustelehel, ei ole reklaamijatel lihtsalt võimalik käia välja liiga suuri tasusid eelarve lõhki ajamiseks ja endale kahjumi tekitamiseks.
Selle asemel on see täielikult automatiseeritud protsess mida Google ja teised suuremad otsingumootorid kasutavad tegemaks kindlaks tulemuste lehtedel kuvatavate reklaamide olulisust ja väärtust.

PPC Protsess ja Kuidas Töötavad Märksõnad “Maksa-Kliki(PAY-PER-KLICK) Reklaamides”?

⦁ Samm 1. Märksõna Uuring
Vaidlemata, kõige olulisem samm üleüldse. Seejuures peaksid sa aegajalt kontrollima oma märksõnade soorituslikkust, sest mõned märksõnad kaotavad aja jooksul oma väärtuse.

⦁ Samm 2. Reklaamide Loomine
Google Adwordsil on enda isiklik keskond reklaamide loomiseks, kus teil on võimalik ehitada reklaame, lisada pilte ja kohandada neid sinu standardite järgi.

⦁ Samm 3. Maandumislehtede arendus
Maandumisleht on veebileht kuhu kasutajad kes klõpsevad teie reklaamile suunatakse. Ütlematagi on selge, et see peab olema kvaliteetne, hästi disainitud ja suunatud peamisele turundussõnumile – kasutad sa seda ka registreerimiseks, tellimiseks või millegi soetamiseks.

⦁ Samm 4. Konto Loomine
Sellel kohal ei olegi teil paljust rääkida – protsess on väga lihtne ja ei nõua palju aega ega katsumusi.

⦁ Samm 5. Testimine
Pärast kõige seadistamist peate te enne kampaania käivitamist läbi viima testimise. Kontrollige, kuidas teie reklaamid tegelikult ilmuvad, ning kas teie pildid ja tekst kuvatakse just sellisel kujul, nagu te seda soovite.

⦁ Samm 6. Jälgi Kampaaniate Toimivust
Selles etapis võite tunda, kuidas teie unistused purunevad tänu sellele, et reaalsuses käituvad inimesed teisiti kui te lootsite. Selle tõttu võivad teie kampaaniad vajada
palju erinevaid muudatusi, enne kui te jõuate õigete lahendusteni.

⦁ Samm 7. Kampaaniate Hindamine
Oled sa jõudnud enda poolt seatud eesmärkideni? On teie kampaania olnud kasumlik? On CTR%(click-through-rate) olnud teie jaoks rahuldav? Kõigile nendele küsimustele saate te anda vastuse teie poolt kogutud andmetest.

⦁ Step 8. Analüüs ja Tagasiside
Lõplikud järeldused kampaania kohta ja ideed parandusteks.

3. SOTSIAALEMEEDIA
Mida see endast kujutab ja milleks seda kasutatakse?

Sotsiaalmeedia on veebisuhtluskanalite kollektiiv, mis on pühendatud kogukonnapõhisele sisendile suhtlusele, sisu jagamisele ja koostööle. Veebilehed ja rakendused mis on mõeldud foorumitele, mikroblogimisele ja järjehoidjate moodustamisele on jällegi teist tüüpi sotsiaalmeedia suhtlusvõrgustikud.

Siin on mõned parimatest näited sotsiaalmeedia platvormidest:

⦁ Facebook
⦁ Twitter
⦁ Wikipedia
⦁ LinkedIn
⦁ Reddit
⦁ Pinterest

Milleks sotsiaalmeediat kasutatakse?

Sotsiaalmeediast on saamas veebi lahutamatu osa, kuna sotsiaalsete veebisaitide ja rakenduste arv kasvab tohutu kiirusega. Ettevõtluses kasutatakse sotsiaalmeediat toodete turustamiseks, brändide reklaamimiseks, olemasolevate klientidega ühenduse loomiseks ja uute ettevõtete edendamiseks.

⦁ Sotsiaalmeedia analüütika on tehnikate kogum, mille abil kogutakse blogidest ja sotsiaalmeedia veebilehtedelt andmeid äriliste otsuste tegemisteks.

⦁ Sotsiaalmeedia turunduses(social media marketing or in short SMM) kasutatakse ära sotsiaalsete võrgustike eeliseid, et aidata ettevõttel suurendada kaubamärgi nähtavust. Selle eesmärgiks on tavaliselt piisavalt köitva sisu loomine, et kasutajad jagaksid seda oma sotsiaalvõrgustike abil. Üheks sotsiaalmeedia turunduse võtmekomponendiks on sotsiaalmeedia optimeerimine. Nagu otsingumootritele optimeeriminegi, on ka sotsiaalmeedia optimeerimine strateegia uute ja unikaalsete klientide meelitamiseks veebisaidile. Sotsiaalmeedia optimeerimist on võimalik teha kahel moel: lisades sotsiaalmeedia linke sisule või promodes aktiivsust läbi sotsiaalmeedia konto uuenduste, säutsude või blogi postituste.

⦁ Klientide tagasiside(clients feedback) osas on sotsiaalmeedial lihtne jagada ettevõtetele ja kõigile teistele infot oma kasutajakogemuste kohta mis on seotud konkreetselt selle ettevõttega, olgu need kogemused siis head või halvad. Samuti on sotsiaalmeedia abil võimalik ettevõttel reageerida kiiresti kas siis positiivsele või halvale tagasisidele, et tegeleda klientide probleemide ning säilitada või taastada klientide enesekindlus.

⦁ Ettevõtete sotsiaalsed võrgustikud aitavad ettevõttel jõuda inimesteni, kellel on sarnased ärihuvid. Ettevõttesiseselt tagavad sotsiaalmeedia tööriistad töötajatele ligipääsu informatsioonile ja ressurssidele, mida nad vajavad tõhusaks koostööks ja äriprobleemide lahendamiseks.

⦁ Väliselt aitavad avalikud sotsiaalmeedia platvormid organisatsioonidel hoida ennast nende klientidega ühenduses ja hõlbustada uuringute läbi viimist, mida nad saavad kasutada ettevõtte protsesside ja operatsioonide parandamiseks.

Sotsiaalmeedia Olulisus?

Mõnede jaoks võib osutuda sotsiaalmeedia turundusteenusesse investeerimine puuduvaks lüliks, mis teid tarbijatega ühendaks. Samas on ka neid, kes alles kaaluvad sotsiaalmeedia turunduse kasutamist ja ei vaata kaugemale järgmistest faktidest:

Sotsiaalmeedia turundus kasvatab teie bränditeadlikust. 78% väikestest ettevõtetest kasutab sotsiaalmeediat uute klientide ahvatlemiseks. Lisaks sellele 33% klientidest on enda jaoks avastanud sotsiaalmeedia uute kaubamärkide ja teenuste tuvastamiseks.

Sotsiaalmeedia turundus aitab teil valideerida teie kaubamärki. Ettevõtte korrektselt tehtud sotsiaalmeedias kohalolek räägib tarbijatele, et teie ­­bränd ehk kaubamärk on aktiivne ja on suunatud kasumlikkusele. 63% tarbijatest kasutab suurima tõenäosusega neid ettevõtteid millel on informatiivne kohaloleks sotsiaalmeedias.

Sotsiaalmeedia turundusel on võime tõsta teie klientide lojaalsust. 71% tarbijatest kes saavutasid kohese tagasiside sotsiaalmeedias, soovitasid just antud brändi teistele.

4. KVALITEETNE VEEBIDISAIN

Veebidisain hõlmab mitmeid tegureid, sealhulgas paigutust, sisu, graafikat, otsingumootorile optimeerimist ja konversioonimäära optimeerimist. Kui veebidisaini kasutamine on oluline ja kriitiline komponent teie reklaamipüüdlustest, siis paljud ettevõtted unustavad, et see on vaid üks osa üldisest digitaalse turunduse kavast ja peaks olema välimuselt järjekindel, tunnetades oma eesmärke teiste turundustegevuste abiga.

Kvaliteetse Veebidisaini Võtmekomponendid?

Kaaludes hoolikalt oma digitaalse turundustegevuse kõiki tahke, kindel, hästi teostatud veebidisain teenib teid teie turundustegevuse keskmes ja annab teile võime saavutada oma organisatsiooni eesmärgid.

Vaatame erinevaid turunduskomponente, milles kvaliteetne veebidisain teid aidata võib:

Suurepärane kasutajakogemus (UX). Kui teie veebisait valib kasutamiseks silmatorkavaid videosid ja mahukaid pilte, mis aeglustavad teie saidi laadimist, tekib külastajatel frustratsioon ja nad lahkuvad. Sarnaselt, kui külastajad ei leia kiirelt teed toodeteni mida nad otsivad, siis vajavad teie veebisaidi navigatsiooni elemendid uuendusi ja parandusi. Muljetavaldav kasutajakogemus on oluline klientides atraktiivsuse tekitamiseks, et neil oleks huvi teid aina uuesti ja uuesti külastada.

Pidev kaubamärgi reklaamimine. Esmamulje on kõige olulisem – Teie veebisaidi ilme peaks olema kooskõlas kõigi muude turundusmaterjalidega, sealhulgas taustapildid, tootelehed jms. Kas teie bränd ehk kaubamärk edastab teie ettevõttele õige sõnumi.
Tuleks kaaluda teatud asjade lisamist:

⦁ Logosid
⦁ Värve
⦁ Teksti tüüpe ehk (Font Types)
⦁ Erinevat tüüpi pilte
⦁ Üleüldist sõnumisidet

Otsingumootorile optimeerimine ehk search engine optimization (SEO) ja sisu planeerimine. Üks levinumaid põhjuseid, miks ettevõtted oma veebisaiti kapitaalselt uuendavad, on muuta see otsingumootori sõbralikumaks. Kvaliteetse sisu olemasolu peaks olema osa igast otsingumootorile optimeerimise strateegiast. Korduva sisu olemasolu erinevatel veebilehtedel võib kahjustada teie positsiooni otsingumootori tulemuste lehel. Värse ning uuendatud sisu, mis asub teie ettevõtte blogis on teine viis teie veebisaidile liikluse suunamiseks ja teie ettevõtte kohaloleku parandamiseks internetis.

Konversioonimäära optimeerimine ehk conversion rate optimization (CRO). Konversioonimäär viitab veebisaidi külastajate protsendile, kes teostavad nende poolt ihaldatud toote või teenuse ostu. Efektiivne veebidisain aitab teil parandada veebisaidi kujundust, teksti ja teisi elemente, mis parandavad teie ettevõtte konversioonimäära ja müügitulemusi.

Reklaamimine. Kui te olete kunagi läbi viinud mõne PPC kampaania, mis suunavad külastajaid külastama teie veebisaiti, siis te teate ka maandumislehtede olulisust. Klikk või klõpsatus reklaamilt maandumislehele peaks olema sujuv ja suunama külastajaid soovitud toiminguid tegema. Tihtipeale võib olla reklaamil veebisaidist erinev välimus, mis viib omakorda veebisaidi ja külastaja vahelise ühenduse katkemiseni.

Teie veebidisaini plaan peaks arvestama kogu kasutajakogemusega algusest lõpuni.

Efektiivne veebidisain seob omavahel teie digitaalse turundusplaani omavahelised komponendid, mis aitab teil parandada kasutajakogemusi – see on märk läbimõeldud veebisaidist.

5. BLOGIMINE

⦁ Suurenenud Veebisaidi Liiklus
Sisuturunduse blogi leht annab teie ettevõttele võimaluse olulise sisu loomiseks teie veebisaidi publikule. Teie sotsiaalmeedia platvormid peaksid pidevalt väljastama sisu teie blogist, et suunata liiklust teie veebisaidile. Sotsiaalmeedia postitused peaks sisaldama korrektseid veebisaidi linke teie blogi artiklitesse, koos atraktiivsete ja loomingulise visuaalsusega, et teie jälgijad saaksid ringi liikuda teie veebisaidil lehelt lehele.

Samuti on hädavajalik, et teie blogid (koos kõikide teie veebisail olevate lehtedega) oleksid kasutatavad ka mobiilsete lehtede jaoks ja kiiruste jaoks optimeeritud. Miks? On ju loomulik, et teie kasutaja või veebisaidi külastaja klõpsaks lingile mille laadimine võtab liiga kaua aega. Ärge looge häid artikleid ainult nende kaotamiseks tänu teie lehe aeglasele laadimiskiirusele!

⦁ Lisaks veel SEO-st!
Asume kohe asja juurde. Blogimine annab hoo sisse teie otsingumootorile optimeerimisse (SEO). Kui teie ettevõtte saab oluliseks Google või mõne teise otsingumootori jaoks, siis on uue sisu loomine võtmekomponendiks. Teil peaks olema strateegia, millal ja mida teie ettevõtte postitab. Näiteks ära postitage toidlustusest, kui te olete turundusettevõtte, ja ärge postitage turundusest, kui te olete toidlustusettevõte.

Alati kasutage oma blogides märksõnu ja fraase, et need oleks paremini leitavad!

⦁ Saa Oma Tööstuse Liidriks
Läbimõeldud ja hästi kirjutatud sisu omamine näitab teie ettevõtet teatud valdkondades tööstuse juhina. Postitades blogisid, mis on disainitud teie turu jaoks, näitate te oma sihtrühmale kui teadlik ja informeeritud te olete antud valdkonnast.

Eesmärgiks on saamine tööstuse liidriks, mis vastab teie ettevõtte nišile. Mida rohkem teil õnnestub näidata oma potensiaalsetele klientidele oma pädevust antud valdkonnas, seda enam nad väärtustavad informatsiooni mida te neile jagate.

⦁ Keskendu kliendi-, tarbija- või kliendisuhetele.
Blogid loovad ja tugevdavad sidet kliendi, tarbija,kliendi või kaubamärgi vahel. Teie sihtrühm saab teada teie kaubamärgist läbi nende lauaarvutite või mobiilsete seadmete mugavuste.
See võib aidata suurendada tarbijate usaldust, sest te olete saamas neile juurdepääsetavaks ja sobivaks teabeallikaks. Teie olemasolevale ja potensiaalsele sihtrühmale meedib olla informeeritud, ja see on see milles teid järjepidev blogimine aitab.

6. VEEBIHOOLDUS

Enamikel juhtudel jõuab veebihooldus lõpuks sinna punkti, kus ta kuulub igakuiste ülesannete hulka, aga samaaegselt jäetakse see palju ettevõtete omanike poolt kahe silma vahele. Teile antakse andeks, kui te arvate, et on olemas teisi märksa oluliseimad ja kriitilisemaid probleeme mida oleks vaja kiirkorras tegeleda, aga reaalsus on, et teie veebisaidi turvalisus ja hooldus peaks olema kõrgel teie tegemiste nimekirja eesotsas.

Veebisaidi olemasolevate nõudmistega arvestamata jätmisel võivad olla laastavad tagajärjed teie ettevõtte reputatsioonile ja finantsväljavaadetele. Jah, on olemas palju erinevaid turvaohte alates pahavarast kuni häkkeriteni, aga samaaegselt on olemas ka palju teisi asju millele keskenduda, et oma klientide ja Google rahulolu.

Õnneks on meil olemas palju veebisaidi jaoks mõeldud näpunäiteid, mis aitavad teid oluliste ja kohustuslike ülesannete kiirel lõpetamisel.

⦁ Vaadake Üle Oma Veebisaidi Laadimiskiirus
Tänu sellele, et aeglast laadimiskiirust on lihtne märgata, võite te koheselt tähele panna, et teie veebisait ei lae enam samasuguse kiirusega nagu varem. Milleks on see oluline? Esiteks Google eelistab veebilehti millel on kiirem laadimiskiirus, sest see on üheks suurimaks faktoriks teie veebilehe asukoha parandamisel otsingumootori tulemustelehel. Aga kuna teie külastajad eelistavad head laadimiskiirust, siis selles osas olevate probleemide olemasolu võib negatiivselt mõjutada ka teie konversioonimäära.

⦁ Kontrolli Oma Veebisaidi Kasutatavust Erinevates Veebilehitsejates ja Seadmetes
Enamus teie veebisaidi külastajatest kasutavad ühte kindlaks määratud veebilehitsejat. Nende hulka kuuluvad näiteks Firefox, IE, Google Chrome, Opera ja Safari. Seetõttu on oluline, et teie veebisait töötaks hästi kõikides veebilehitsejates ja erinevates seadmetes.

Ajaga kaasas käies peaksite te oma digitaalstrateegias tõsiselt panema rõhku mobiiltelefonide ja tahvelarvutite optimeerimisele. Mobiilsed seadmed mängivad digitaalse turunduse jõupingutustes võtmerolli ja see paistab aastast aastasse edasi liikudes aina rohkem silma. Kui te märkate veebilehitsejat või seadet, mis ei võimalda teile liigipääsu teie veebisaidile viisil nagu te seda sooviksite, võtke ühendust mõne ettevõtte IT osakonna või professionaalse arendusmeeskonnaga, et määrata kindlaks kuidas te peaksite edasi toimima.

⦁ Uuenda Pistikprogramme ja Serveri Tehnoloogiaid
Teie pistikprogrammide ja serveri ajakohasena hoidmine on kaugelt kõigel olulisem osa teie veebihooldusest ja veebisaidi turvalisuse tagamisest. Tihtipeale häkkerid tuvastavad teie veebisaidi haavatavaimad kohad ja kasutavad neid kurilikel eesmärkidel. See võib avaldada mõju teie pistikprogrammidele mida te kasutate oma veebisaidil või serveri-poolses tehnoloogias millest teie veebisait sõltub.

Teil on õigus tunda ennast selles osas natuke rahutuna, kuna suurema turbeandmete rikkumise tagajärjed on sageli väga rängad. Niisiis, tehke uurimistöö erinevate veebimajutusteenuse pakkujate kohta ja veenduge, et nad uuendaks järjepidevalt oma servereid.

⦁ Varundage Oma Failid ja Andmed
Kriitilise olulisusega andmete varundamine on ülimalt oluline ja mida te peaksite läbi viima koos oma veebihooldusega vähemalt igakuiselt. Kui teie veebisaidi turvalisus on ohustatud või on seal juhtunud mõni katastroofiline eksimus, mis on kõik kustutanud, siis olete te tõenäoliselt väga tänulik varundatud failidele, millele te loota saate. Tehke seda protseduuri alati hoolikalt ja otsige professionaalset abi, kui te seda vajate, et saaksite kindel olla oma võimes seda protsessi läbi viia.

Aga ärge lootke lihtsalt iga igakuistele varundustele, eriti kui sa viid läbi regulaarseid hoolduseid või sa alles omandad teadmisi veebisaidi hooldusest. Õnneks paljud majutuspaketid erinevatelt teenusepakkujatelt sisaldavad mingisugusel kujul varundusteenust. Siiski soovite te kindlaks teha, kui põhjalikud on varukoopiad, ja õppida täpsemalt varukoopiaid taastama, enne kui seda tegelikult vaja on.

Lõppude lõpuks on need turundus tehnikad mõeldud teie ettevõtte äriliste eesmärkide saavutamiseks. Need tehnikad aitavad teil ehitada paremaid suhteid teie sihtrühmaga, parandada kasutajakogemusi, suunata rohkem inimesi teie veebisaidile, saavutada eelise teie konkurentide ees ja suurendada konversioone, mis tähendab paremaid müügitulemusi, rohkem lojaalseid kliente ja teie ettevõtte suuremat kasvu.
Nagu te näete, internetiturundus on keeruline, aeganõudev ettevõtmine mis sisaldab mitmeid erinevaid tehnikaid , taktikaid ja parimaid tavasid. Sellegipoolest on digitaalne turundus väga oluline iga ettevõtte jaoks mis tahab olla internetis nähtav. See tähendab seda, et teie pingutused on seda väärt!
Internetiturundus ehk digitaalne turundus aitab ettevõtetel saavutada mitmeid eesmärke, kaasaarvatud neid mis on seotud brändi teadlikusega, veebisaidi liikluse, konversiooni, kasutajakogemuse ja palju muuga. See on ka põhjuseks, miks on internetis turundajatele nii tähtis arusaam sellest, mida internetiturundus endast kujutab, kuidas aitab see saavutada eesmärke ja millised on selle jaoks mõeldud parimad tavad. Nüüdseks peaks teil olema käes vastus küsimusele, kuidas parandada oma kohalolekut internetis.

 

Tags: No tags

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *