estore-admin

Kes on e-poe administraator ning mis on tema töö ülesanded?

E-poe administraator ja tema töö on väga sarnane jaemüügiga tegeleva kaupluse juhataja omaga. Ainukeseks erinevuseks on see, et e-poe haldur ei pea igapäevaselt võtma osa suhtlusest klientidega. E-poe halduri peamiseks töö ülesandeks on teha kindlaks, et kõik müüdud tooted on uuendatud, oleks korrektse suurusega ja hinnaga. Ta on ka vastutav e-poe eeskirjade koostamise ning klientide poolt kasutatavate ostukorvide üles seadmise eest.

E-poe haldur on vastutav kõige eest, mis teie e-poe saidil toimub. Sinna hulka kuulub tootefotode lisamine, kindlaks tegemine, et kõik lingid oleks töökorras, andmebaasi uuendamine ja loomulikult ka klienditeenindus. Et teie e-pood töötaks jätkuvalt sujuvalt, peab e-poe administraator alati olema valmis vastama e-mailile ning vastama ka telefoni sõnumitele nende mõlemapoolsetelt klientidelt ja varustajatelt vähemalt ühe ööpäeva jooksul. E-poe administraator on pidevalt ühenduses ka logistikaettevõtetega nagu ka nende poolt pakutavate varustajate ja tootjatega. Nii on tal võimalik hoida endast kursis kõikide toodete hindadega. Tema ülesandeks on ka inventari andmebaasi haldamine. Ta peab alati olema teadlik sellest, milliseid tooteid tuleks asendada ja muuta. Ta koostab ka graafikuid, et teie ostjatel oleks võimalik pakid õigeaegselt kätte saada. Vastutav on ta lisaks sellele ka läbimüügi eest. Sellepärast peab ta välja mõtlema, millised oleks parimad viisid klintide ligi meelitamiseks: tasuta saatmine või siis 2 ühe hinnaga pakkumine. Kui tal on ekspert arvutiga töötamises ja SEO-s, võib ta neid oskusi kasutada ka e-poe välja reklaamimiseks.

E-poe administraator ei pea tingimata omama kõrgharidust, kui tal peavad olema head teadmised nii internetist kui ka SEO-st.

E-poe admin peab olema organiseeritud ning tal peavad olema head teadmised veebiarendusest kui ka otsingumootorile optimeerimisest. Ta peab olema suurepärase teotahtega ja alati klienditeenindusele päevasel aja kättesaadav olema. Ta peab olema tulemustele orienteeritud ja detailide koha pealt hea silmaga.

Üldjuhul on e-poe administraatoril võimalik töötada kodus ja just talle sobiva ajagraafiku alusel.

Ma olen vaadanud tagasi ja mõelnud e-jaemüüjatele, kes on alustanud inimese otsimist kommerts ettevõttest ning on vastutav veebisaidil tehtavate ülesannete, müügi ja kliendi rahulolu eest.

  • .com VP/president
  • Klienditeeninduse administraator/haldur
  • IT administraator/haldur
  • SIsu administraator/haldur
  • Turundushaldur/administraator

Kõigil terves selles protsessis oma ja oluline roll – Kes on e-poe administraator?

E-poe administraatorit mõõdetakse müügi ja kasumlikkuse järgi nagu ka kliendi rahulolu.

Nende eesmärkide saavutamiseks võtab e-poe administraator samm-sammult vastutuse kõige e-poes toimuva eest, kaasaarvatud kliendi rahulolu, müügi, poe sisese turunduse, inventuuri ja riskihalduse.

Nagu varasemalt, toote, hinna ja klienditeenindus omab e-poodide juures siiani ääretult suurt tähtsust. Kui e-poe edukus sõltub veel ka mitmetest teistest teguritest:

  • Veebisaidi kättesaadavus – Teie e-pood on klientidele alati kättesaadav.
  • Veebisaidi sooritusvõime – Reageerimisaeg, mida kliendid e-poes koguvad.
  • Kergelt navigeerimine ja toodete saadavus – Teie e-pood on võimeline sisaldama lõputus koguses erinevaid tooteid.
  • Veebisaidi suurus – Teie e-pood saab majutada suurel hulgal kliente, samaaegselt varustades neid individuaalse kasutajakogemusega.

Kui te olete hoolikalt jälginud, mis on e-poe ja tavapärase poe erinevuseks, siis panete te tähele, et e-pood omab palju suuremal hulgal erinevaid IT süteemiaspekte, mis nõuavad e-poe halduris mitmeid erinevaid oskuseid.

Suurel hulgal jaemüüjad jätkavad nende e-kommerts tegevuste haldamist eraldi ettevõtete ja IT meeskondade abiga. Selle tulemuseks on sageli jaemüüjate e-poe optimaalseim kogemus, mis ei ole kooskõlas teiste jaemüüjate kaubamärgi mainet kahjustavate e-poodidega.

E-poodi juhtiva e-poe administraator peab võtma vastutuse ka kaupluse edukuse, suurepäraste müügitulemuste, kasutajakogemuse ja rahulolu eest. E-Poe administraator peab olema e-poe juhtimiseks võimeline kaasama nii ettevõtte kui ka kõik IT funktsioonid üheskoos.

Olenevalt ettevõtte küpsusest ja kultuurist on teil võimalik kaasata nii ettevõte kui IT ressursid, et e-poe arendusmeeskond saab kliendile pakkuda suurepäraseid kasutjakogemusi.

Eelised, mida te saavutate sellise raamistiku abil:

E-poe toimingutest saab spetsialiseeritud funktsioon ja meeskond tagab ressursside hea tasakaalu, ühendades äri- ja IT-funktsioonid.

E-poe juhtimine on ühe ettevõtte jaoks äärmiselt oluliseks aspektiks. E-poed on alati üheks suurimaks platvormiks teie ettevõttes, mis vajab pidevat 24 tunnist hooldust ja on alati avatud klientidele. Põhjaliku pühendumusega pööratakse see e-pood parimaks teenuse pakkujaks teie kasutajatel.

Kokkuvõtteks

Mitme viimase aasta jooksul on internetikanalid omandanud oma suure tähtsuse. Selle järgi on suur vajadus, eriti kui ettevõte on seal kanda kinnitanud ja huvitatud pikaajalise strateegiana sotsiaalmeedia kasutamisest. Isegi jaemüüjad, kes on tuvastanud selle järgi vajaduse, on hädas õige organisatsiooni struktuuri üles seadmisega.

Tags: No tags

One Response

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *