black-and-gray-digital-device-193003

E-Maili Turundus Strateegiad: Näpunäited Edukate Kampaaniate Saavutamiseks.

Mis asi on e-maili turundus?

Kõige otsesemalt öelduna on e-maili turundus e-posti kasutamine toodete või teenuste reklaamimiseks, kuid paremini defineerituna tähendab see e-posti kasutamist suhete loomiseks teie potentsiaalsete klientidega. E-maili turundus on üks interneti turunduse osa, mis hõlmab veebiturundust veebisaitide, sotsiaalmeedia, blogi ja muu kaudu. Põhimõtteliselt on kirja saatmine elektroonilisel teel mitte postiteenuse abil.

Parimad näpunäited edukate meiliturunduskampaaniate jaoks.

Kui te harutate lahti mistahes e-maili turunduskampaania leiate te arvatavasti rohkem kui ühe elemendi, mis tegid selle hitiks. Arvatavasti on kampaaniate edukuses oma rolli mänginud miski alates sihtrühma sihtimisest kuni e-kirjade isikupärastamiseni. Kui teie eesmärk on käivitada oma isiklik suure eduteguriga kampaania, peate te tegema kõik või vähemalt mõned järgmistest toimingutest:

Andke oma e-kirjadele õiged adressaadid

Enamus ebaõnnestunud turunduskampaaniaid ei töötanud selletõttu, et saatja kohtles kõiki e-posti saajaid samamoodi. Näiteks kui inimene, kes armastab “sinist” tausta, sai oma e-posti aadressile hoopis rohelise taustaga brošüüri või blanketi. Seetõttu võivad teie poolt saadetuga rahul olla ainult persoonid keda köidab roheline värv ja ülejäänud e-posti omanikud teist täielikult võõranduda.

Ärge tehke sama viga!

Selle vältimiseks peate te koguma oma potentsiaalsete klientide kohta võimalikult palju andmeid, alates geograafilisest asukohast kuni nende ostu harjumusteni. Uurige kogutud andmeid põhjalikult ja jagage ka adressaadid vastavalt sellele.
Kui teil on näiteks üks grupp inimesi, kes on huvitatud just ühest mingisugusest teie poolt pakutavast teenusest, ja teine grupp, kes ei hooli sellest mitte kõige vähematki, siis looge ka oma strateegia vastavalt sellele.

Isikupärastage oma e-kirjad

Suhtluses klientidega pöörduge nende poole nimepidi. Oma kirjad peaksite te iga kord kindlasti saatma samalt aadressilt. Mida isikupärasemaks te saate, seda lihtsam on teil klientide suhtes usaldust luua. Lisaks sellele suureneb ka tõenäosus, et teie e-kirja e-postis loetakse.

Hoidke kujundus lihtne ja arusaadav

Ärge üleküllastage oma e-kirja blanketti säravata graafikate, suurte kirjade ja teiste silmapaistvate elementidega. Oma e-kirja kavand hoidke selge ja puhtana. Teie e-kiri peaks olema professionaalne ja lihtsasti navigeeritav. Liiga keeruline kujundus võib suunata teie e-posti kampaaniad ja uudistekirjad hoopis vales suunas või otse prügikasti.

Ärge liialdage korduva tekstiga

On ahvatlev kasutada sama tekstiosa mitu korda, et kirjeldada toodet, mida tõesti armastate. Kuid hoiduge sellest! Kasutage väikseid lõike ja keeleökonoomsust lühikese ajavahemiku huvides, mida teie kliendid omavad nende e-kirjade läbi lugemiseks. Kui teil on huvi millegi kohta pikemalt lugeda, siis selleni jõuate te oma saidil asuva maandumislehe kaudu.

Lisage “üleskutse tegevusele(call to action)”

Teie üleskutse tegevusele(call to action) võib tähendada mitmeid asju: küsida kliendilt lingile klõpsamist, klientidelt uuringu täitmise küsimist, potentsiaalsetelt klientidelt ostude sooritamise küsimist. Mis tahes tegevust te küsite, oluline on teada, et see on kajastatud ka teie poolt mõnele adressaadile saadetud e-kirjas.

Looge köitev teemarida

Teie teemariba ehk e-kirja pealkirjast sõltub, kas teie kliendid avavad või kustutavad teie e-kirja. Mõtle välja aus ja kaasahaarav pealkiri, mis äratab teie klientides tähelepanu. Otsustage pealkirja kasuks, mis äratab kirja saajates huvi, kuid millest väljendub samaaegselt ka ausust.

Räägi oma lugejatele, mida oodata

Räägi oma lugejatele juba eelnevalt, mida nad võiksid teilt oodata. Kui te plaanite neile saata iganädalaselt informatsiooni ettevõttes toimuvast, e-kaubanduse müügist, päevapakkumistest, siis on oluline jagada juba eelnevalt teie lugejatele infot sellest, mida ja kui sageli midagi oodata. Anna neile võimalikult palju informatsiooni, et vältida nende poolset pettumust.

Koostage kirjastamiskalender

Oma blogis peate te looma sisukalendri, kuna te peate meeles pidama, et teie sihtrühm oleks seotud värske sisuga. Sama kehtib ka teie e-posti uudiskirjade kohta. Pidev uudiskirjade saatmine nõuab pühendumust. Et teie lugejad teid ei unustaks on vajalik teiepoolne pidev uudiskirjade saatmine, mille meelespidamiseks ongi mõeldud teie poolt loodud sisukalender.

Analüüsi oma tulemusi

Enamik e-kirja kampaaniate tarkvarasid pakub tasuta raporteid, mis sisaldavad kasulikku informatsiooni. Õpi, kuidas nendest raportitest kasu lõigata. Oluliseimad kohad, kuhu te raportites vaatama peate, on “Open” ja “Click Rates”. Proovige tuvastada mustreid, mis mõjutavad nende numbrite üles ja alla liikumist. Ja kui teie kampaania omandab väiksema lugejate arvu, siis proovige välja nuputada, mida te tegite seekord teisiti. Kasutage neid üksikasju oma e-kampaaniatega suhtlemise mõistmiseks, ja omandatud teadmisi kampaaniate tulevaste versioonide parandamiseks.

Välja toodud näpunäiteid ei tee teid maailma parimaks e-maili turundajaks, kuid kindlasti muudavad nad teid antud valdkonnas paremaks kui enamik. Koostage nende näpunäidete abil nimekiri, pange kokku e-maili kampaania ja oletegi omadega mäel.

Tags: No tags

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *