CRM - Customer Relationship Management concept green text

CRM ja Selle Teekond: Mis on CRM?

Mis on CRM ja selle lihtne definitsioon?

Mis on CRM? Kliendisuhete juhtimine (Customer relationship management aka. CRM) on tehnoloogia, mis võimaldab hallata kõiki teie ettevõtte suhteid klientide ja potentsiaalsete klientidega. Eesmärk on lihtne: Paranda oma ettevõtte vahelisi suhteid. CRM-tarkvara aitab ettevõtetel hoida neid klientidega ühenduses, muuta sujuvamaks erinevaid protsesse ja parandada nende kasumlikkust.

Kui inimesed küsivad küsimuse, mis on CRM, viitavad nad tavaliselt tööriistale nimega CRM, mis aitab teid kontaktide haldamises, müügihalduses, produktiivsusel ja paljus muus.

CRM-i lahendused aitavad teil keskenduda teie ettevõtte ja individuaalsete inimeste vahelistele suhetele – sinna hulka kuuluvad ka kliendid, teenuste kasutajad, kaastöötajad või isegi tarnijad – kogu teie elutsükli jooksul nendega koos, sealhulgas uuete klientide leidmise, nende ettevõtte kaasamise ning kogu omavahelise suhte ajal tugi- ja lisateenuste pakkumisega.

Kelle jaoks on CRM mõeldud?

CRM-süsteem pakub midagi igaleühele – alates müügist, klienditeenindusest, ettevõtluse loomisest, värbamisest, turundusest või mõnest muust valdkonnast. CRM tööriist laseb teil varundada klientide ja potentsiaalsete klientide kontaktteavet, tuvastada müügivõimalusi, salvestada teenindusprobleeme ja hallata turunduskampaaniaid – ja seda kõike ühes kohas – ning teha kliendisuhtlusega seotud teave ligipääsetavaks kõigile teie ettevõtte töötajatele, kes sellest huvitatud on.

Hea nähtavuse ja andmetele kerge ligipääsetavusega on lihtsaim teil teha koostööd ja tõsta ka tootlikkust. Absoluutselt kõigil teie ettevõtte töötajatel on võimalik näha klientide vahelisi suhtlusi, mida on nad endale soetanud, millal on nad viimati midagi ostnud, kui palju nad selle kõige eest maksid ja palju muudki.

CRM aitab igas suuruses ettevõtetel liikuda nende kasvu poole, ja see võib olla eriti kasulik just väikeettevõtetele, kus meeskonnad peavad tihtipeale leidma viise tegemaks rohkem vähese abiga.

Miks on CRM teie ettevõtte jaoks oluline?

Kui teie ettevõtte jääb püsima, teate te, et te vajate edaspidiselt strateegiat. Teil on eesmärgiks müük, ärilised eesmärgid ja kasumlikkus. Kui värske ja usaldusväärse teabe omandamine oma edusammude kohta võib olla väga keerukas.

Kuidas teisendada müügist, klienditeenindusest, turundusest ja sotsiaalmeedia jälgimisest tulenev andmevoog kasulikuks äriteabeks? CRM annab teile selge ülevaate teie klientidest. Teil on võimalik kõike näha ühest kohast – lihtne ja kohandatav juhtpaneel, mis võib teile näidata teie klientide ja teie vahelist ajalugu, tellimuste staatust, kõiki lahendamata klienditeeninduse probleeme ja palju muud.

Võite isegi lisada teabe nende avalike sotsiaalmeediategevuse kohta – nende meeldimised ja mittemeeldimised, see, mida nad räägivad ja mida teie või teie konkurentide kohta jagavad. Turundajad saavad kasutada CRM-lahendust, et paremini mõista müügi või tulevate väljavaadete kogumit, muutes prognoosimise lihtsamaks ja täpsemaks. Teil on selge ülevaade võimalustest ja müügivihjest, mis näitab teile selget teed päringutest müügini. Mõni suurim tootlikkuse kasv võib tuleneda CRM-ist kui müügi- ja turundusvahendist kaugemale jõudmisest ja selle oma ettevõttesse lisamisest – alates HR-ist kuni klienditeeninduse ja tarneahela juhtimiseni.

Kuigi CRM-i on traditsiooniliselt kasutatud kui müügi- ja turundutööriistana, näevad ka klienditeenindusmeeskonnad nende kasutamises suuri eeliseid. Tänapäeval võib klient näha probleemi ühes kanalis, nagu näiteks Facebookis – ja minna seda seejärel parandama läbi e-posti või isegi telefoni teel. CRM-platvorm võimaldab teil päringuid hallata erinevate kanalite kaudu, ilma et peaksite järge kaotama.

Ettevõtte juhtimine ilma CRM tarkvarata võib osutuda teile üsna kulukaks.

Rohkem haldust tähendab seda, et teil on vähem aega kõige muu jaoks. Aktiivne müügimeeskond võib luua massiivse andmevoo. Selle abil on teil võimalik suhelda ja kohtuda potentsiaalsete klientidega ning leida väärtuslikku teavet, mis sageli salvestatakse käsitsi märkmikusse, sülearvutisse või lihtsalt jäetakse meelde.

Üksikasjad võivad kergesti ära kaduda, kohtumistele ei järgne kiiret järelevalvet ning klientide eelistamine võib olla pigem aimdus, kui rangelt faktil põhinev harjutus. See kõik võib muutuda äärmiselt keerukaks, kui võtmeisikust müüja edasi liigub. Kuid CRM-i puudumine ei kahjusta ainult müügitulemusi.

Teie kliendid võivad teiega ühendust võtta läbi erinevate platvormide – telefoni, emaili, sotsiaalmeedia – küsimuste esitamine, tellimuste järgimine või teiega ühenduse võtmine mõne probleemi osas. Ilma ühise suhtlemisplatvormita võib teabevahetus jääda puudulikuks või minna andmevoos täielikult kaduma, mis kaasneb aeglase ja ebarahuldava redigeerimisega.

Isegi kui te olete jõudnud kõikide andmete kogumisega lõpule, seisate te silmitsi nende lahti mõtestamisega. Äärmiselt raske võib olla sealt kasuliku informatsiooni eraldamine. Auditeid on raske luua ja see võib kulutada palju väärtuslikku aega. Mänedžerid võivad kaotada oma meeskondade töö suhtes sihi, mis tähendab, et nad ei jõua õigel ajal olulise toe pakkumiseni – samas kui järelevalve puudumine võib põhjustada ka meeskonna vastutuse puudumise.

Mis on CRM ja mida see süsteem teie heaks teeb?

Kliendisuhete haldamise lahendus aitab teil luua uusi kliente, võita nende usaldust ja hoida neid rahulolevana, korraldades kliendi- ja potentsiaalse kliendi teavet viisil, mis aitab luua nendega tugevamaid, et laiendada oma äri kiiremini ja kergemine. CRM-süsteemid algavad kliendi veebisaidi, e-posti, telefoni, sotsiaalmeedia andmete ja muu kogumisega mitmetest erinevatest allikatest ja kanalitest. Samuti võib see automaatselt koguda ka muud ja kõrvalist teavet, näiteks värskeid päevauudiseid ettevõtte tegevusest, mis võib salvestada isiklikke andmeid, nagu näiteks kliendi isiklikke eelistusi suhtluste kohta. CRM-tööriist tegeleb selle teabe korraldamisega, et teil oleks täielik ja üldine ülevaade eraisikutest ja ettevõtetest, et te saaksite omavahelistest suhetest aja jooksul paremini aru.

CRM-i platvorm võimaldab teil luua ka ühendust teiste rakendustega, mis aitavad teil arendada teie kliendisuhteid. CRM-lahendused on tänapäeval palju avatumad kui minevikus ning sellepärast on teil võimalik neid integreerida teile meelepäraste tööriistadega, nagu näiteks dokumentide allkirjastamine, arvepidamine ning uuringud, nii et teave on suunatud mitmel viisil, et anda tõeliselt lai ülevaade teie kliendist.

Uue põlvkonna CRM aitab teil liikuda veel kaugemale – sisseehitatud uuringud automatiseerivad administratiivsed toimingud, nagu andmesisestus, nii et te omate rohkem vaba aega väärtuslike tegevuste jaoks. Automaatselt genereeritud teadmised aitavad teil oma kliente paremini mõista, isegi ennustades, kuidas nad end tunnevad ja tegutsevad, et saaksite ette valmistada õige teavitustöö.

Siin on mõned sammud sellest, kuidas on teile CRM abiks tänasel päeval.

# Tehke täiustusi oma lõpptulemile.

On kindlaks tehtud, et CRM-platvormi kasutamine annab teile reaalseid tulemusi ning sealhulgas konkreetseid uuendusi. Siit on näha kuidas on CRM ennast tõestanud:

# Identifitseerige ja kohandage kategooriad.

CRM-süsteem aitab teil hõlpsalt ja kiiresti uusi müügivihjeid tuvastada ning neid täpselt kategoriseerida ja lisada. Õigetele müügivihjetele keskendudes saab müük määrata ära tähtsamad tehingute sulgemise võimalused ja turundus saab tuvastada müügivihjeid, mis vajavad enim turgutamist, et neid kvaliteetseteks müügivihjeteks muuta.

Kui klientide ja potentsiaalsete klientide kohta on omandatud täielik, täpne ja tsentraalne teave, võib müük ja turundus suunata nende tähelepanu ja energia õigetele klientidele.

# Suurendage olemasolevate klientide taotluste arvu.

Kui te mõistate oma kliente paremini, saavad ristmüügi ja müügi võimalused teile arusaadavaks, mis annab teile võimaluse olemasolevate klientide seast uusi ettevõtteid.

Parema nähtavusega saate te hoida kliendid õnnelikena. Õnnelikud kliendid saavad suure tõenäosusega korduvateks klientideks, kes veedavad omakorda teie saidil rohkem aega – uuringute kohaselt kuni 33%.

# Pakkuge oma kliendile paremat tuge.

Praegused kliendid ootavad teilt isikupärastatud tuge, nii päeval kui öösel. CRM-süsteem aitab teil pakkuda oma klientidele kõrgekvaliteedilist ja otsitavat teenust. Teie esindajad näevad kiiresti, milliseid tooteid kliendid on tellinud, ja saavad kirja iga suhtluse kohta, et nad saaksid klientidele kiiresti anda neile vajalikud vastused.

# Paranda oma tooteid ja teenuseid.

CRM-süsteem kogub vajalikku informatsiooni laias valikus allikatest. See annab teile suurepärase arusaama teie klientide enesetundest ja mida nad teie organisatsiooni kohta räägivad – nii saate enda poolt pakutavat täiustada, probleeme varakult märgata ja ka vead tuvastada.
Pilvepõhine CRM pakub teile järgmist.

CRM ja pilvepõhine revolutsioon on paljudki muutnud. Võib-olla on CRM-süsteemide olulisemaiks lahenduseks on olnud kohapealse CRM-i tarkvara pilve poole liikumine. Vajaduseta installida tarkvara tuhandetesse erinevatesse lauaarvutitesse ja mobiilseadmetesse, avastavad igas suuruses ettevõtted üle maailma andmete, tarkvara ja teenuste turvalisse veebikeskkonda viimise eeliseid.

Töötamine mis tahes asukohast.

Pilvepõhised süsteemid nagu “Salesforce”, et kõigile on sama informatsioon samaaegselt kättesaadav ja kasutatav. Teie müügimeeskonnad saavad kodust ja töölt eemal olles kontrollida vajalikku teavat, värskendada seda koheselt pärast koosolekuid või töötada mis tahes asukohast. Üks ja sama informatsioon on kättesaadav kõigile kes seda vajavad, alates müügimeeskonnast kuni klienditeeninduse esindajateni.

Kulude kahandamine.

CRM on hõlpsasti ja kergesti rakendatav. Pilvepõhine süsteem ei vaja spetsiiflist instaleerimist ja sellel ei ole selleks mõeldud kindlat tarkvara, et hoida teie IT lahendustega seotud kulud madalad ning vältida versiooni kontrollimiseks peavalu ja ajakava põhiseid värskendusi.

Üldiselt hinnatakse pilvepõhiseid CRM-süsteeme süsteemi kasutavate kasutajate arvu ja vajalike funktsioonide järgi. See võib olla kapitalikulude osas väga tasuv ja ülimalt paindlik, sest see võimaldab teil ettevõtte laienedes töötajate hulka suurendada ja inimesi juurde palgata. Salesforce on paindlik ka funktsionaalsuse koha pealt. Te ei ole kohustatud maksma funktsioonide eest, millest teile nii või naa abi pole.

Pilvepõhine CRM-i platvorm pakub teile: Kiiremat juurutamist, automaatseid tarkvara uuendusi, kulu-efektiivsust, paindlikust, töötamist igaltpoolt ja igast seadmest ja koostöö suurendamist.

Tags: No tags

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *